تاریخ انتشار: 1402/01/22 16:45
کد خبر: 7965

سرپرست مدیرعاملی استقلال هنوز نیامده حکم جدید صادر کرد

سرپرست جدید باشگاه استقلال سخنگوی آبی پوشان را انتخاب و معرفی کرد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال هنوز نیامده حکم جدید صادر کرد

 به نقل از سایت باشگاه استقلال، این باشگاه استقلال اعلام کرد که با حکم حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال به عنوان سخنگوی باشگاه انتخاب شد.

تغییرات در باشگاه استقلال از بامداد امروز «سه‌شنبه، ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲» با دومین استعفای علی فتح‌الله‌زاده و انتخاب حجت نظری به عنوان سرپرست باشگاه آغاز شده است. این تصمیم در نشست امروز هیات مدیره باشگاه اتخاذ شد.

علی فتح‌الله‌زاده که جانشین مصطفی آجورلو شده بود، پس از آنکه نتوانست مطالبات استراماچونی سرمربی سابق آبی پوشان را پرداخت کند و این تیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، با انتشار پستی استعفایش را اعلام کرد.

با این حال اعضای هیات مدیره باشگاه با این استعفا مخالفت کردند تا او به کارش برگردد.

اما این پایان کار نبود و اسناد و مدارکی که سازمان خصوصی سازی در مورد مسائل مالی باشگاه استقلال در زمان مدیریت فتح الله زاده منتشر کرد، این مدیر باتجربه را وادار به استعفا کرد. سازمان خصوصی سازی تاکید کرده بود که فتح الله زاده باید ۵ میلیارد تومانی که به خاطر مطالباتش از حساب باشگاه برداشته بود را برگرداند اما وی پس از استعفای دومش اعلام کرد این مبلغ را برنمی گرداند.

پیش از این عنوان شده بود اوایل اردیبهشت مجمع باشگاه استقلال برای تعیین تکلیف مدیریت و اعضای هیات مدیره جدید این باشگاه تشکیل خواهد شد.

سازمان خصوصی سازی در ماه های اخیر بارها تاکید کرده است که هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تغییرات کلی خواهند داشت و چهره های جدیدی وارد هیات مدیره این دو باشگاه می شوند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qnk83

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 معرفی جانشین فتح‌الله زاده در استقلال/ واکنش سرپرست جدید به تهیه پول استراماچونی

با پرانگیزه‌ترین بازیکنان تمرین استقلال آشنا شوید!
بازگشت صالح، روزبه و مرادمند به ترکیب اصلی