تاریخ انتشار: 1396/05/30 12:25
کد خبر: 187641

آمار خوب و پیشرفت های ادامه دار پرسپولیس زیرنظر برانکو

آمار خوب و پیشرفت های ادامه دار پرسپولیس زیرنظر برانکو

قابل پیش‌بینی بود که پرسپولیس فصل جدید با توجه به حفظ ستاره‌ها و خریدهای مدبرانه برانکو بازده بیشتری نسبت به پرسپولیس فصل قبل داشته باشد. پرسپولیس در چهار هفته ابتدایی لیگ هفدهم از لحاظ امتیازگیری دقیقا مثل فصل قبل بوده و با سه برد و یک تساوی 10 امتیازی است.

 اما نگاهی به آمار گل‌های زده قرمزها نشان می‌دهد پرسپولیس فصل جدید به هارمونی قابل توجه‌ای رسیده و اگرچه همچنان به دنبال بردهای اقتصادی است اما راحت‌تر از قبل توپ‌های مهاجمان این تیم به تور دروازه حریفان می‌رسد. البته اگر دیدار با سیاه‌جامگان را کنار بگذاریم. پرسپولیس فصل گذشته در پایان هفته چهارم فقط 4 گل زده بود اما حالا در پایان همان زمان تعداد گل‌های زده‌اش دو برابر شده و به 8 رسیده. خط دفاعی پرسپولیس مثل فصل قبل منسجم و مستحکم کمتر اجازه نفوذ به حریفان را می‌دهد و گویا برانکو برنامه جدی برای بهبود عملکرد تیم هجومی‌اش در فصل جدید دارد. گل‌های زده پرسپولیس و روش های به گل رسیدن قرمزها گویای آن است.

همه هافبک‌ها از امیری، احمدزاده و مسلمان تا همه مهاجمان تیم -طارمی، علیپور و منشا- در گل‌زنی و گل‌سازی شرکت داشته‌اند و هماهنگی قابل قبولی در تیم برانکو به وجود آمده. اتفاقی که پرسپولیس را به جذابیت لیگ پانزدهم بازگردانده؛ با این تفاوت که خط دفاعی قرمزها برخلاف آن فصل حالا کاملا منسجم شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qnnyp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخابی ها؛ بهترین خطوط دفاعی تا هفته چهارم/ اما تفاوت در اینحا نفهفته است