تاریخ انتشار: 1396/05/04 14:56
کد خبر: 193317

خوش‌شانسی تاریخی پرسپولیس

شاید هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد مصدومیت «جزئی» اعلام شده جلال حسینی پیش از بازی با نفت تهران در سوپرجام، چنان حاد باشد که چیزی حدود یک ماه کاپیتان پرسپولیس را از میادین دور نگه دارد.
خوش‌شانسی تاریخی پرسپولیس

 با این وجود چنین اتفاقی رخ داده و آسیب‌دیدگی عجیب کاپیتان سرخپوشان حتی این احتمال را به وجود آورده که او به بازی مرگ و زندگی آخر مرداد برابر الاهلی عربستان نرسد. آنچه مسلم است اینکه سن و سال جلال بالاست و بدن بازیکنان در این شرایط آسیب‌پذیر می‌شود. این اولین بار نیست که حسینی با مصدومیت مواجه می‌شود؛ چه اینکه دوسال پیش آسیب‌دیدگی بسیار بدتری برای این بازیکن پیش آمد. جلال که ابتدای لیگ پانزدهم با جواب رد برانکو نتوانست پرسپولیسی شود، پیراهن تیم نفت تهران را پوشید و چند هفته اول را هم خیلی خوب نشان داد، اما در ادامه مصدوم شد و چیزی حدود دو ماه از میادین دور ماند. آسیب‌دیدگی جلال حسینی در این مقطع، به شدت روی نتایج نفت تاثیر گذاشت و این تیم را پله به پله پایین برد، اما در ادامه حسینی خوب شد و نتایج تیم منصوریان را هم بهبود بخشید.
با این اوصاف باید ادعا کرد پرسپولیسی‌ها خیلی خوش‌شانس بودند که جلال حسینی فصل گذشته دچار چنین مصدومیتی نشد. پارسال دست پرسپولیس روی نیمکت به شدت خالی بود و اگر جلال صدمه می‌دید، این تیم با بحران مواجه می‌شد. تنها عناصری که برانکو امکان استفاده از آنها به عنوان دفاع وسط را داشت، حسین ماهینی و محسن ربیع‌خواه بودند که هیچ‌کدام مدافع میانی متخصص محسوب نمی‌شدند. جلال اما مصدوم نشد و کل فصل را برای پرسپولیس بازی کرد. حالا این روزها او در حالی دچار آسیب‌دیدگی شده که سرخپوشان شجاع خلیل‌زاده را جذب کرده‌اند و نگرانی کمتری دارند. خوب است همه بازیکنان در مورد مصدوم شدن، به اندازه کاپیتان پرسپولیس «وقت‌شناس» باشند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qnvl8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


11 سرباز احتمالی برانکو برای سوپرجام