تاریخ انتشار: 1396/05/17 07:53
کد خبر: 190389

ترس‌ها و هراس‌ها برای پرسپولیس پایان یافت!

در روزهایی که اخبار مختلفی در مورد بدهی خارجی پرسپولیس و خطر محرومیت توسط فیفا شنیده می‌شد، اعضای هیات مدیره پرسپولیس معرفی شدند. در بین نفرات انتخاب شده، دو چهره جدید حضور دارند و اگرچه آن‌ها اصلا فوتبالی نیستند اما می‌توانند کمک بزرگی برای خانواده بزرگ‌ پرسپولیس باشند.
ترس‌ها و هراس‌ها برای پرسپولیس پایان یافت!

موضوع تامین ۷میلیارد بدهی باشگاه پرسپولیس برای بستن پرونده ژوزه اصلا کار راحتی نیست. رقمی هم که از کمک‌های مردمی به دست آمده فاصله زیادی با ۱میلیارد دارد که نشان می‌دهد نباید امید زیادی حداقل به این راه داشت اما حالا وجود دو فرد با تجربه و کاربلد در امور اقتصادی و بازرگانی، نوید بخش این مساله برای هواداران پرسپولیس است که خطر حکم‌ فیفا حل شدنی است و با شرایط جدید حتی می‌توان کمک‌های مردمی را در امور دیگری برای تیم پرطرفدار پایتخت خرج کرد.

 

گلپایگانی‌ و حاجی‌بیگی، با توجه به سابقه فعالیت در زمینه اقتصاد می‌توانند درهای جدیدی را باز کنند و راه‌های جدیدی را برای تامین منابع مورد نیاز باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی خارجی و فرار از محرومیت‌های بین‌‌المللی ارائه دهند تا به این ترتیب نماینده کشورمان با خیال راحت به موفقیت در آسیا فکر کند و خیال هواداران پرشمار این‌ تیم هم راحت شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qnyb8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ضعف در فلسفه وجودی باشگاه پرسپولیس
از نگاه نمایندگان ‏AFC‏