تاریخ انتشار: 1397/02/01 18:43
کد خبر: 151065

پارسازاد : در کمال ناباوری به تساوی رسیدیم ، امیدوارم سردار روزی به لیگ یک صعود کند

پارسازاد : در کمال ناباوری به تساوی رسیدیم ، امیدوارم سردار روزی به لیگ یک صعود کند

امیر پارسازاد بازیکن سردار بوکان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت:

از همان ابتدای فصل مشکلات مالی ضربات جدی به تیم وارد کرد و جلوی پیشرفت سردار را گرفت تا جایی که به صورت زمینی به بعضی از شهر ها سفر کردیم، این مشکلات ذهن بازیکنان ما را درگیر خود کرد.

بارها پیرامون این مسائل صحبت شده است که هواداران با شنیدن آنها تقصیرات را به گردن عوامل تیم می اندازند، از لحاظ فوتبال مقابل هیچ یک از تیم ها کمتر نبودیم.

عملکرد خوب ما برابر شاهین بوشهر نشان دهنده این موضوع است، کادر فنی و بازیکنان توانمندی در تیم حضور دارند که در صورت حل مشکلات تیم ، صعود به لیگ یک دور از انتظار نبود.

در بازی مقابل داماش گیلان با عملکرد فوق العاده خود میتوانستیم در همان نیمه اول با اختلاف چهار - پنج گل کار را تمام کنیم که موقعیت های ما یکی پس از دیگری از دست رفت، در نیمه دوم داماش به بازی مستقیم روی آورد و در کمال ناباوری طی ده دقیقه پایانی بازی را به تساوی کشاند ، از هواداران سردار که تحت هر شرایطی پشتوانه ما بودند تشکر ویژه ای دارم .

شرایط هر دو تیم شهرداری بندرعباس و سردار بوکان به گونه ای است که شانس صعود را از دست دادند، برای حضور ما در اغلب بازی های خارج از خانه در دقیقه نود تصمیم گیری شد که نشان از وضعیت نامساعد سردار دارد.

این مسائل بیشتر از بازی ها فکر ما را به خود مشغول کرده است، با توجه به این که شانسی برای صعود نداریم، در این بازی حاضر نخواهیم شد.

نود درصد تیم های لیگ دو با هزینه های میلیاردی وارد مسابقات میشوند ، شاید خوش بین ترین فرد هم فکر نمیکرد که با این شرایط مالی تا این مرحله پیش برویم.

کادر فنی ما در سطح فوتبال کشور توانایی بالایی دارند ، پیروز قربانی با حضور خود باعث شد که بازیکنان در تیم ماندگار شوند و سردار به قوت خود باقی بماند.

تمام نفرات تیم برای سردار زحمت کشیدند،  در مرحله دوم با توجه به پتانسیل بازیکنان هدفمان صعود به لیگ یک بود که بنا بر مشکلاتی سردار از  رسیدن به این مهم بازماند ، به هر حال امیدوارم روزی سردار با صعود خود به لیگ یک ، دل هواداران فهیم شهر را شاد کند.

از بازیکنان ، کادر فنی، آقای سعید رمضانی که زحمات زیادی را برای من کشیدن تشکر میکنم ، از مسئولان بوکان تقاضا دارم که در سال آینده با حمایت از تیم، موجبات خوشحالی هواداران شهر را فراهم کنند، چون حق مردم شهر بیشتر از این است، هر کجا که باشم برای سردار و مردم خوب بوکان آرزوی موفقیت دارم.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qo5xp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرشورها مجددا به هم رسیدند / سردار به دنبال انتقام، تیفوسی ها در فکر صعود به لیگ یک
پیش بازی سردار بوکان و داماش گیلان:

ناظر بازی؛ تمامی اتفاقات را طبق واقعیت شرح دادم
پس از جنجال های اخیر بین استقلال جنوب و اروند خرمشهر؛