تاریخ انتشار: 1397/07/16 20:05
کد خبر: 127065

عکس | دوئل تراکتوری های قدیم و جدید در تیم ملی

تمرین تیم ملی ایران امروز در حالی پیگیری شد که اشکان دژاگه ستاره تیم تراکتورسازی هم در آن حضور داشت، البته او تنها تراکتوری این اردو نبود.
عکس | دوئل تراکتوری های قدیم و جدید در تیم ملی

به جز اشکان دژاگه، چند بازیکن ملی پوش دیگر هم سابقه بازی در تراکتور را دارند؛ از مسعود شجاعی که کاپیتان فعلی تی تی ها است تا احمد نوراللهی و کریم انصاری فرد که هر یک در مقطع کوتاهی پیراهن این تیم را برتن کردند و حالا در تیم ملی به یکدیگر رسیده اند.

در طول بازی درون تیمی که کادرفنی برای ملی پوشان تدارک دیده بود، این 4 بازیکن دوئل های متعددی با یکدیگر داشتند و نکته جالب هم تیمی بودن شجاعی - انصاری و دژاگه - نوراللهی بود. این در حالی است که در ادامه لیگ داخلی، احمد نوراللهی با اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در چارچوب بازی تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی با هم رودررو خواهند شد.

نوراللهی که در پرسپولیس شماره های 28 و 8 را برتن کرده بود، در اردوی تیم ملی پیراهن شماره 26 را در اختیار دارد اما در صورتی که هافبک دفاعی تکنیکی سرخ ها در جام ملت های آسیا حضور داشته باشد، نمی تواند این پیراهن را بر تن کند و باید از بین شماره های 1 تا 23 یکی را برگزیند.

نوراللهی امیدوار است اولین بازی ملی خود را در تیم کارلوس کی روش انجام دهد. او در تمرینات تیم ملی نیز بسیار با انگیزه ظاهر شده است اما در جدال با قدیمی های تیم کی روش، کار بسیار سختی دارد. البته سرمربی تیم ملی 4 سال پیش در آستانه جام ملت ها به بازیکنانی نظیر رامین رضاییان و مرتضی پور علی گنجی فرصت حضور در یک تورنمنت مهم را داد و شاید این بار نوبت نوراللهی باشد که حضور در این بازی ها را تجربه کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qp7lp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماموریت ویژه کریم انصاری فرد؛ مهار رونالدو!