تاریخ انتشار: 1395/11/05 10:56
کد خبر: 233865

سیاست عجیب شبکه ورزش/نهایت بدسلیقگی

مسابقه سایپا و سیاه‌جامگان مهم‌تر است یا بازگشت عبدالله ویسی به خوزستان؟ قطعا جواب مشخص است. دیدار دو تیمی که نه هوادار دارند و نه جایگاه مناسبی در لیگ، برای کمتر فوتبال‌دوستی اهمیت دارد. اما از آن سمت هم دو تیم اوج گرفته این روزهای لیگ یعنی ذوب‌آهن و فولاد با هم مسابقه می‌دهند و هم قهرمان سال قبل لیگ برتر با سپاهان به اصطلاح همیشه قهرمان بازی دارد. ولی شبکه ورزش تصمیم گرفت بازی سایپا-سیاه‌جامگان را روی آنتن ببرد. تصمیمی که حتی نام بدسلیقگی را هم نمی‌توان رویش گذاشت. هر چند که در نگاه اول این انتخاب مسابقه نهایت بدسلیقگی را نشان می‌دهد ولی بین دو نیمه مشخص می‌شود که این تصمیم فراتر از انتخاب و سلیقه است.

مجری شبکه ورزش در بین دو نیمه به درون زمین می‌رود و مصاحبه‌ای را با یکی از اعضای سایپا انجام می‌دهد. پس از آن ابراهیم صادقی هم به جای حضور در رختکن و گوش کردن به نکات فنی، در جلوی دوربین حاضر می‌شود و در مورد مجموعه سایپا صحبت می‌کند. صادقی در صحبت‌هایش از آکادمی خوب سایپا تمجید می‌کند و چند صحبت تبلیغاتی هم برای باشگاهش را روی آنتن می‌برد. در حالی این تعریف و تمجیدها صورت می‌گیرد که هیچکس از ارکان سیاه‌جامگان مقابل دوربین دیده نمی‌شوند و آنتن پخش زنده بین دو نیمه فقط مختص به سایپاست.

شبکه ورزش از زمان شروع به کارش، گاهی اوقات رشته‌ها و برنامه‌های مختلفی را روی آنتن می‌برد تا نیاز مالی شبکه را تامین کنند. حالا به نظر می‌رسد این موضوع به لیگ برتر فوتبال هم کشیده شد و مسابقاتی پخش می‌شود که از نظر مالی به سود شبکه باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qr56p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سومین بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس؛ اگر رضایت بدهند!