تاریخ انتشار: 1395/12/23 17:55
کد خبر: 223241

ماتراتزی: یوونتوس با شایستگی در صدر است

مدافع پیشین اینتر درباره داوری ها به صود یووه و احتمال حضور مورینیو در اینتر به صحبت پرداخت.
ماتراتزی: یوونتوس با شایستگی در صدر است

به نقل از توتو اسپورت، مارکو ماتراتزی در اینتر توانست افتخارات خوبی با این تیم داشته باشد. ماتراتزی با نرآتزوری قهرمانی در سری A، کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

مدافع پیشین و پرحاشیه اینتر این روزها به دقت فوتبال ایتالیا را در زیر نظر گرفته است. او درباره برد پرگل هفت بر یک برابر آتالانتا گفت: بازی خوبی از اینتر شاهد بودیم. حتی جفری کوندوگبیا نیز خوب بود (باخنده). اینتر باید همین شکل بازی کند. از دیدن بازی این تیم لذت بردم. نرآتزوری توانسته است پیشرفت خوبی زیر نظر استفانو پیولی داشته باشد. البته اکنون یوونتوس هم فوتبال خوبی ارائه می‌کند.

ماتراتزی درباره داوری‌های مشکوک به سود یوونتوس نیز گفت: اینطور نیست. فکر نمی‌کنم داوری‌ها باعث شده است این تیم در صدر جدول قرار بگیرد. وقتی پنج سال متوالی در صدر جدول لیگ قرار داشته باشید و خرید شما هم در فصل نقل و انتقال‌های تابستانی گونسالو ایگواین باشد، طبیعی است رقیبی ندارید و دوباره قهرمان می‌شوید. یووه با شایستگی در صدر جدول قرار گرفته است و تیم‌ها نباید داوری را بهانه کنند. آنها بازی‌های خوبی در این فصل داشتند.

مدافع پیشین اینتر درباره احتمال حضور ژوزه مورینیو در این تیم نیز اظهار کرد: امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و مورینیو را بار دیگر در اینتر ببینیم. او کارهای بزرگی در اینتر انجام داده است. دیدن دوباره او در اینتر خیلی خوب خواهد بود. امیدوارم او روزی به اینتر بازگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrenj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژکو: از اینکه مردم گمان می کنند زندگی ما آسان است خوشم نمی آید