تاریخ انتشار: 1395/11/16 18:42
رویانیان:
کد خبر: 231417

ملی پوشان پرسپولیس با سرمربی خود دچار مشکل شدند

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت:اعتقاد من این است که نباید تجربه قبلی را تکرار کنیم تا پرسپولیس از هم بپاشد.

ملی پوشان پرسپولیس با سرمربی خود دچار مشکل شدند

محمد رویانیان درباره اینکه کارلوس کی روش گفته است دیگر بازیکنی را از پرسپولیس به تیم ملی دعوت نمی کند اظهار داشت:این برخوردها به ضرر تیم ملی و باشگاه ما می شود.بازیکنان پرسپولیس هم با این تصمیم لطمه می خورند.من در زمان حضور در پرسپولیس یک تجربه تلخی با کی روش داشتم که در زمان ژوزه بود.

وی در تشریح آن اتفاقات گفت:آن زمان مشکلاتی باعث شد که پرسپولیس خیلی لطمه خورد.8 تا ملی پوش داشتیم و آنها در نهایت نه با سرمربی تیم ملی که با ژوزه،سرمربی باشگاهی خود دچار مشکل شدند.پرسپولیس آن سال ضرر کرد.ما می توانستیم قهرمان شویم اما نشد.می توانستیم بهترین نتایج را بگیریم اما نشد و همه مشکلات به خاطر ناسازگاری بود که کی روش با ژوزه پیدا کرد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس افزود:به هر حال برانکو و کی روش هر دو مربی خارجی هستند و باید حرفه ای رفتار کنند.آنها در کشور دیگری میهمان هستند و این لجبازی های کمکی به فوتبال نمی کند.اعتقاد من این است که نباید تجربه قبلی را تکرار کنیم تا پرسپولیس از هم بپاشد.

رویانیان خاطرنشان کرد:من پرسپولیس فعلی را قهرمان ایران و حتی آسیا می دانم.احساس من این است که این تیم می تواند بزرگی کند و چنین اتفاقاتی بسیار ناراحت کننده است.امیدوارم این اتفاق به درگیری میان ملی پوشان پرسپولیس با باشگاه شان نینجامد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrjyp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست سروش رفیعی از هواداران پرسپولیس برای دیدار با تراکتورسازی