تاریخ انتشار: 1395/11/10 11:11
کد خبر: 232817

داور بازی صبا-پرسپولیس خطاب به معترضان: تا صبح هم قسم بخورید می‌گویم آن توپ گل نشد

داور بازی صبا-پرسپولیس خطاب به معترضان: تا صبح هم قسم بخورید می‌گویم آن توپ گل نشد

بعد از اینکه رامین رضاییان در دقیقه 20 دروازه پرسپولیس را نجات داد برخی سایت‌های خبری با انتشار فیلم آن صحنه اعلام کردند توپ از خط دروازه پرسپولیس رد شده بوده و کمک داور و داور به اشتباه تشخیص گل نداده‌اند.
در این باره قاسم دهنوی که زننده ضربه کرنر بود ضمن اینکه تیمش را طلبکار یک پنالتی می‌دانست اعلام کرد : «زمانی که کرنر را زدم توپ 20-30 سانتیمتر از خط گذشت اما غیر از آن هم انصاری بازیکن ما هانی هاشمی را گرفت که داور پنالتی اعلام نکرد.»
بعد از بازی اما نوید مظفری کارشناس داوری درباره این صحنه توضیح داد: «در یک صحنه اما مدافع پرسپولیس توپ را از روی خط دروازه برگشت داد که در تصاویر و عکس‌های منتشر شده کاملاً مشخص است که توپ از خط دروازه پرسپولیس عبور نکرد و این صحنه گل نبود و کمک داور به درستی اعلام ادامه بازی را داد.»
سعید مظفری‌زاده هم گفت: «با توجه به نوع تصویر مطمئنا بهترین و دقیق‌ترین تصمیم را کمک داور مسابقه می‌تواند اعلام کند که البته اعتقاد به ادامه بازی داشت.»
جالب اینکه پس از پایان مسابقه چند نفر که آرم باشگاه صبا روی اوورکت‌شان بود، به سمت داور آمدند و او را به باد انتقاد گرفتند که این چه طرز قضاوت بود و گل صبا را نگرفتی. آنها قسم می‌خوردند که داور گل صحیح صبا را ندیده است که داور گفت تا صبح هم قسم بخورید می‌گویم آن توپ گل نبود. این افراد معترض صدایشان را بالا بردند و در نهایت با دخالت مأموران پلیس ماجرا به پایان رسید اما چند متر جلوتر یک نفر به سمت داور آمد و عکس‌هایی را نشان می‌داد و مدعی بود داور گل صبا را ندیده است. این ‌فرد معترض فریاد می‌زد که شاهین حاج‌بابایی داور مسابقه به شوخی به این ‌فرد گفت داد نزن وگرنه می‌آیم و می‌خورمت.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrm7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مدافعین استقلالی محبوب پرسپولیس در هفته نوزدهم