تاریخ انتشار: 1395/11/20 18:55
کد خبر: 230517

استقلال برد تا آقایان زبانشان دراز بشود!

پیرزوزی استقلال در برابر السد قطر ، ریخته شدن آب بر آنش مشکلات استقلال بود.
استقلال برد تا آقایان زبانشان دراز بشود!

در حالی که هنوز هم مقصر اصلی محرومیت استقلال از نقل و انتقالات نیم‌فصل در باشگاه معرفی نشده، اما بلافاصله پس از پیروزی این تیم بر السد مصاحبه‌های مختلفی از اعضای هیات مدیره این باشگاه روی خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شده است. 

حسن زمانی از یقین خود برای برد استقلال مقابل السد خبر می‌دهد! رضا افتخاری که دیروز هم به صراحت اعلام کرد اگر در ماجرای محرومیت مقصر بود عذرخواهی می‌کرد، مدعی شد از برد استقلال برابر السد بیشتر از پیروزی ایران بر استرالیا خوشحال شده است! این در حالی است که زمانی اعلام کرده بود که مسئولیت پرداخت مطالبات عادل شیحی بر عهده افتخاری بوده است! امروز مسعود معینی دیگر عضو هیات مدیره استقلال هم مصاحبه کرد و مدعی شد باشگاه برای بازی با السد از 20 روز پیش برنامه داشت! معینی که پس از رسوایی محرومیت استقلال از نقل و انتقالات حتی یک بار هم مصاحبه نکرده و توضیحی در این باره نداده بود امروز پیروزی استقلال بر السد را هم به هواداران واقعی این تیم تقدیم کرده است!

می‌بینیم که دوستان برای افزایش محبوبیت نداشته خود در میان هواداران از هیچگونه اظهار نظر عجیبی مضایقه نمی‌کنند. مثل همیشه، این پیروزی و موفقیت است که چندین صاحب پیدا می‌کند و همه به دنبال سهم‌خواهی از این موفقیت‌ها هستند و طبق معمول مسئولیت ناکامی‌ها را هیچ کس بر عهده نمی‌گیرد. بد نیست آقایانی که امروز مصاحبه‌های‌شان از در و دیوار خبرگزاری‌ها و سایت‌های ورزشی بالا می‌رود توضیح بدهند در روزهایی که فیفا نامه محرومیت استقلال را به این باشگاه ارسال کرده بود کجا بودند و چه می‌کردند؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrr78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از سرمربی آینده استقلال برنامه خواستند