تاریخ انتشار: 1395/11/15 22:20
کد خبر: 231565

امید عالیشاه، احمد نوراللهی و هاشم بیک‌زاده باید از تراکتور بروند؟

 امید عالیشاه، احمد نوراللهی و هاشم بیک‌زاده باید از تراکتور بروند؟

باشگاه تراکتورسازی به دلیل بی‌توجهی به پرونده‌های شکایتی خود با جریمه‌ای سنگین از سوی فیفا مواجه شد و چه بسا اگر مسئولان این باشگاه دیر اقدام کنند، تیم‌شان با محرومیت‌هایی به مراتب سنگین‌تر از جمله کسر امتیاز و سقوط به یک دسته پایین‌تر مواجه شود. هواداران تراکتور‌سازی در روز‌هایی که منتظر رویارویی تیم محبوب‌شان با پرسپولیس هستند، بدترین خبر ممکن را شنیدند و جالب اینکه مسئولان این باشگاه تبریزی هنوز کوچکترین اظهارنظری درباره اتفاق رخ داده نداشته‌اند.

 

یکی از کارگزاران رسمی فیفا که در جریان کامل پرونده‌های شکایتی باشگاه تراکتورسازی قرار دارد به نکاتی در مورد این پرونده‌ها اشاره کرد که هر یک جای بحث دارد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا امید عالیشاه، احمد نوراللهی و هاشم بیک‌زاده این اجازه را دارند که در دیدارهای آینده تراکتورسازی این تیم را همراهی کنند یا نه؟ تصریح کرد: طبق رأی فیفا که به نظر می‌آید پیش از آغاز فصل نقل‌وانتقالات زمستانی قابل اجرا بوده، باشگاه تبریزی اجازه جذب این نفرات را نداشته و مشخص نیست فدراسیون فوتبال چگونه به باشگاه تبریزی اجازه جذب بازیکنان نام برده را داده است. به هر حال در این مورد باید منتظر واکنش فدراسیون فوتبال ماند، ضمن اینکه حریفان تراکتورسازی در نیم فصل دوم می‌توانند به طور جدی پیگیر این مسئله باشند، چراکه آنها این حق را دارند بابت استفاده غیرقانونی تراکتورسازی از بازیکنان جدیدش در نیم فصل دوم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کنند.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qry6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر وحشتناک برای تراکتورسازی در آستانه رویارویی با پرسپولیس/ سقوط به لیگ پایین‌تر