تاریخ انتشار: 1398/02/10 13:38
کد خبر: 101717

ونگر: تصمیم لیورپول برای جذب محمدصلاح فوق العاده بود

آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال با ستایش از محمد صلاح از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا یاد کرد و گفت تصمیم لیورپول برای جذب او تصمیم فوق‌العاده‌ای بوده.
 ونگر: تصمیم لیورپول برای جذب محمدصلاح فوق العاده بود

درحالیکه لیورپول و ستاره بزرگ مصری‌اش محمد صلاح فردا چهارشنبه به نوکمپ می‌روند تا در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با لیونل مسی و یارانش جدال کنند، آرسن ونگر، سرمربی سابق و افسانه‌ای آرسنال، صلاح را تحسین کرده، از او به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های حال حاضر دنیا یاد کرده و می‌گوید تصمیم لیورپول برای به خدمت گرفتن این ستاره مصری یکی از خارق‌العاده‌ترین تصمیم‌های این باشگاه بوده است.

صلاح در سال 2017 از باشگاه رم به لیورپول منتقل شد و در این باشگاه انگلیسی بود که به عنوان یک ستاره بزرگ مورد توجه قرار گرفت. صلاح فصل گذشته با پیراهن لیورپول کفش طلای لیگ برتر را به خود اختصاص داد و به همراه این تیم به فینال چمپیونزلیگ رسید.

صلاح امسال هم در آستانه تکرار این دو موفقیت قرار دارد و حتی ممکن است با لیورپول بعد از سالها اولین قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را جشن بگیرد.

آرسن ونگر در ستایش خود از محمد صلاح گفت:" محمد صلاح فوتبالیست بی‌نظیری است. او با اینکه در رم هم بازیکن خیلی خوب بود ولی در لیورپول بود که شکوفا شد و درخشید".

سرمربی افسانه‌ای آرسنال در ادامه گفت:" صلاح بازیکنی استثنایی است. او بعد از جام جهانی کمی دچار افت شد و تا همین چند هفته پیش دوران افت را پشت سر می‌گذاشت. ولی موفق شد دوباره به روزهای اوجش برگردد و همین امروز او یکی از بهترین فوتبالیستهای دنیا است".

ونگر در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" باید به لیورپول بابت جذب صلاح تبریک گفت. با اینکه باشگاه‌های زیادی در بازار بود که می‌توانستند صلاح را از چنگ آنها در بیاورند ولی لیورپولی‌ها مصرانه پای تصمیم و انتخاب‌شان ایستادند و حالا از مزایای آن استفاده می‌کنند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwql9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ: ونگر دورانی فوق العاده داشته و یک شخصیت برجسته است