تاریخ انتشار: 1395/07/07 16:08
اختصاصی/
کد خبر: 258917

علیرضا ابراهیمی: می توانیم به جایگاه واقعیمان در لیگ یک برسیم

مدافع تیم فوتبال مس کرمان معتقد است که این تیم می‌تواند در هفته‌های آتی به جایگاه واقعی خود در جدول رقابت‌های لیگ دسته اول کشور برسد.
علیرضا ابراهیمی: می توانیم به جایگاه واقعیمان در لیگ یک برسیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، علیرضا ابراهیمی در رابطه با آخرین وضعیت تیم مس کرمان گفت: ما تیم بسیار با شخصیتی در این فصل داریم. اکثر بازیکنان ترکیب اصلی ما سابقه‌ی بازی در لیگ برتر را دارند و این نشان می‌دهد که تیم ما یکی از تیم‌های باشخصیت این فصل محسوب می‌شود.

وی افزود: در کنار بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای که در تیم مس این فصل حضور دارند ما بازیکنان با تجربه و بزرگی مثل فرزاد حسین‌خانی، احمد زنده‌روح،  آرمان شهدادنژاد، مهدی دغاغله و خیلی نفرات دیگر از این دست داریم که قطعا می‌توانند در هفته‌های آتی، با ترکیب بیشتر این جوانی و تجربه، تیم را به رده‌های بهتر جدول برسانند.

ابراهیمی ادامه داد: در کنار همه‌ی این‌ها مس یکی از مربیان کاردان و شناخته شده‌ی فوتبال ایران یعنی آقای ابراهیم‌زاده را نیز روی نیمکت خود می‌بیند و همه‌ی این‌ها نشان می‌دهد که تیم ما در این فصل تیم بدی نیست و نتایج هفته‌های گذشته با وجود ارایه بازی‌های خوب تیم ما که در اکثر بازی‌ها انجام شده است، فقط از روی بد شانسی و بداقبالی ما رقم خورده است.

این مدافع با تجربه‌ی تیم مس ادامه می‌دهد: به غیر یکی دو بازی از جمله بازی آخر برابر ملوان، ما در تمامی مسابقه‌های قبلی خود کاملا در زمین برتر بودیم و برای مثال اگر در بازی با بادران داور آن اشتباهات فاحش را در حق تیم ما نکرده بود و یا در بازی با نساجی کمی از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرده بودیم، الان جایگاه ما به طور کلی متفاوت بود.

وی افزود: بهرشکل ما باید از همه‌ی اتفاقات هفته‌های اخیر تجربه‌ی لازم را کسب کرده باشیم و با کمک همه‌ی کرمانی‌ها تیمی که اتفاقا در این فصل بسیار شایسته نیز هست را کمک کنیم.

علیرضا ابراهیمی پیرامون آخرین وضعیت خود نیز می‌گوید: در یکی از بازی‌های دوستانه از ناحیه‌ی همسترینگ دچار آسیب دیدگی شدم که در روزهای اخیر مشغول درمان آن بودم. همین جا جادارد از زحمات آقای مداحی کمال تشکر را نیز داشته باشم که در دو نوبت صبح و عصر برای رفع مصدومیت من در کلینیک خودشان نهایت تلاش کردند.

وی در پایان گفت: از دیروز در تمرینات گروهی تیم شرکت کرده‌ام وسعی می‌کنم خود را هرچه سریعتر برای قرار گرفتن در ترکیب تیم آماده کنم.

مصاحبه: "سعید قرائی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qyjb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیرضا ابراهیمی مشکلی برای همراهی مس کرمان ندارد
اختصاصی/