تاریخ انتشار: 1395/07/15 22:43
اختصاصی/
کد خبر: 257241

پیش بازی شهرداری فومن-بادران نوین تهران

دوتیم شهرداری فومن و بادران نوین تهران از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور روز شنبه از ساعت 15:00 در ورزشگاه آزادی فومن به مصاف هم میروند.
پیش بازی شهرداری فومن-بادران نوین تهران

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، تیم شهرداری فومن در بازی قبلی خود از تیم شهرداری کاشان یک باخت خارج از خانه 2 بر 0 را تجربه کرد. شاگردان فلاح امسال با نتایج  فوق العاده ای که در بازی های دوستانه گرفته اند، در قالب یک مدعی با ثبات ظاهر شدند. اما با شروع فصل با قرعه بدی روبرو شدند به طوری که از چهار هفته ای که گذشته 3بازی خود را خارج از خانه انجام دادند که از این بازی های خارج از خانه تنها یک مساوی دشت کردند. تیم شهرداری فومن با 1 برد،دو باخت و 1 تساوی با 4 امتیاز در رتبه 7 جدول است.به دلیل این که شهرداری فومن در خانه در سه سال گذشته تنها 1 باخت داشته تیمی قدرتمند در خانه است که به هیچ تیمی در خانه رحم نخواهند کرد.تیم شهرداری فومن میداند با توجه به باخت هفته پیش، باید به فکر برد در این بازی باشد.تیم شهرداری فومن در جام حذفی به مرحله بعد صعود کرد و باید در خانه شهرداری تبریز به مصاف این تیم برود.

در آن سمت میدان تیم بادران نوین در بازی قبلی خود با یک باخت سنگین 3-1  مغلوب تیم شهرداری ارومیه شد.تیم بادران نوین پس از  باخت سنگین هفته قبل به دنبال برد در این بازی هستند اما کار بسیار سختی مقابل هواداران پرشور فومنی که ورزشگاه را مملو از جمعیت میکنند دارند.

تیم بادران نوین که با دو مساوی وضیعت خوبی در جدول ندارند ، امیدوار به برد در این بازی هستند.تیم بادران نوین با صفر برد،دو باخت و دو تساوی با 2 امتیاز در رتبه 11 جدول قرار دارد.

این تیم در جام حذفی با باخت 2بر0 مقابل سایپا از جام حذفی کنار رفت. گفتنی است قضاوت این دیدار به عهده داوران  از  استان اردبیل است.

نویسنده: مجتبی فلاح

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qyllp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه شهرداری فومن به شرکت مولدینگ واگذار شد
اختصاصی/