تاریخ انتشار: 1395/07/30 15:56
کد خبر: 254141

تیم هفته سوم لیگ قهرمانان/ سوپر جیجی بوفون و استاد مسی و سایرین

تیم منتخب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد.
تیم هفته سوم لیگ قهرمانان/ سوپر جیجی بوفون و استاد مسی و سایرین

هفته سوم مسابقات این دوره لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید و شاهد گل های زیادی در بازی ها بودیم. بعضی از بازیکنان هم در این هفته عملکرد فردی بی نظیری داشتند و سایت گل بر اساس آماری که اوپتا ارائه داده بهترین های این هفته را انتخاب کرده است.

جیجی بوفون – یوونتوس

دروزاه بان اسطوره ای یوونتوس در برد یک بر صفر تیمش مقابل لیون فوق العاده و تعیین کننده بود. صحنه مهار پنالتی لاکازت عالی کار کرد. این اولین پنالتی ای بود که در لیگ قهرمانان از سال 2003 به بعد در وقت های قانونی مهار شد.

میگل لایون – پورتو

در دیداری که پورتو 2 بر یک کلاب بروژ را شکست داد، مدافع تیم پرتغالی مدام تهدیدی برای تیم حریف بود و گل مساوی بخش خیلی مهم را هم برای تیمش زد. لایون در دفاع راست بازی می کرد و بیش از هر بازیکن دیگری در این مسابقه شوت زد. 4 بار.

واسیلی برزوتسکی – زسکا مسکو

تیم روسیه ای شاید در مانع شدن از تساوی یک – یک مقابل موناکو ناکام بود، اما برزوتسکی در ترکیب این تیم بی نظیر کار کرد. او 3 توپ را بلوکه کرد، بیشتر از هر بازیکن زسکا.

سرگی ایگناشویچ – زسکا مسکو

به غیر از برزوتسکی، دیگر مدافع زسکا هم بی نظیر بود و توانست 19 بار در بازی مقابل موناکو دفع توپ کند. این در مسابقات این دوره لیگ قهرمانان یک رکورد بود.

فلیپه لوئیز – اتلتیکومادرید

این فصل دوباره اتلتیکو قوی به نظر می رسد. در گروهش در لیگ قهرمانان صدرنشین است و در لالیگا هم اوضاع خوبی دارد. دوباره این تیم در دفاع بی نظیر کار می کند و یکی از مهره های مهم دفاعی سیمئونه فلیپه لوئیز است. این تیم در بازی مقابل روستوف برای هفتمین بار در 10 بازی آخر در لیگ قهرمانان کلین شیت کرد.

یاشوا کیمیش – بایرن مونیخ

هافبک 21 ساله کماکان بی نظیر کار می کند و همه را به وجد می آورد. او در برد 4 بر یک تیمش مقابل آیندهوون یک گل فوق العاده زد و تعداد گل های زده اش برای بایرن در 11 بازی این فصل را به عدد 7 رساند.

تیاگو آلکانتارا – بایرن مونیخ

تیاگو یکی از دلایل اصلی سلطه بایرن بر آیندهوون بود. او 103 پاس سالم داد  و این بیشترین پاسی است که یک بازیکن بایرن در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان داده است. او پاس گل آرین روبن را هم به نام خودش ثبت کرد.

مسوت اوزیل – آرسنال

فراتر از یک ماشین خلاق، اوزیل دوباره در آرسنال درخشید، 3 گل زد و یک گل ساخت تا تیمش 6 بر صفر لودوگورتس را شکست دهد. این اولین بار است که اوزیل در یک بازی هت تریک می کند.

لیونل مسی – بارسلونا

هرگز این انتخاب سورپرایز نبوده است. ستاره بارسلونا مقابل سرمربی سابقش و تیم جدیدش، من سیتی، باز هم مثل همیشه فوق العاده بود. او در برد 4 بر صفر تیمش هت تریک کرد و بهترین گلزن مسابقات خانگی تیمش در تاریخ لیگ قهرمانان با 50 گل زده شد.

الکس آکسلید چمبرلین – آرسنال

بازیکن 23 ساله چند روز پیش گفت شاید مجبور شود آرسنال را ترک کند، اما شاید ونگر را متقاعد کرده باشد که بیشتر به او بازی بدهد. او یک گل زد و یک پاس گل داد و برای اولین بار در لیگ قهرمانان این کار را کرد.

ونسان ابوبکر – بشیکتاش

این بازیکن 24 ساله در بازی با ناپولی 2 گل برای تیمش زد و باعث برتری آن ها مقابل تیم قدرتمند ایتالیایی شد. این اولین دبل او در لیگ قهرمانان برای بشیکتاش بود و قبل از او سرگن یالچین در سال 2003 موفق شده بود با لباس این تیم دبل کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qyp99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نولیتو: سرنوشت بازی در دستان مسی بود