تاریخ انتشار: 1396/02/08 21:09
کد خبر: 214241

آبی رنگی تر از قرمز در آسیا

از 60 امتیازی که 4 تیم ایرانی به صورت مجموع می توانستند از 5 هفته ابتدایی مرحله گروهی کسب کنند، تنها 29 امتیاز به حساب آنها واریز شده و این یعنی استقلال، استقلال خوزستان، ذوب آهن و پرسپولیس حتی موفق به گرفتن نیمی از امتیازات هم نشده اند.

در پایان هفته پنجم، دو تیم ایرانی در گروه های شان دوم هستند و دو تیم دیگر هم روی پله سوم قرار دارند. همانطور که صعود هیچ تیمی هنوز به طور کامل و صد درصد قطعی نشده، هیچکدام از این 4 تیم هم ناامید محض نیستند.

بین ایرانی ها، استقلال به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال خوزستان، بهترین عملکرد را در لیگ قهرمانان داشته و پرسپولیس صاحب بدترین کارنامه است.

 

1- استقلال

تیم دوم گروه اول هستند با 8 امتیاز حاصل از 2 برد، 2 مساوی و یک باخت. آنها 8 گل زده و 4 گل خورده اند و 2 کلین شیت هم دارند. استقلال بهترین خط حمله، بهترین خط دفاع مشترک و بهترین تفاضل گل را بین تیمهای ایرانی به خود اختصاص داده است.

 

2- استقلال خوزستان

با 8 امتیاز تیم دوم گروه دوم هستند. 2 برد، 2 مساوی و یک باخت در کارنامه شان ثبت شده است. تیم پورموسوی 5 گل زده و 4 بار دروازه اش باز شده ضمن اینکه دو کلین شیت هم دارد. استقلال خوزستان بهترین خط دفاع را بین تیمهای ایرانی و به صورت مشترک با استقلال داراست.

 

3- ذوب آهن

با 2 برد، یک مساوی و 2 باخت، صاحب 7 امتیاز هستند و روی پله سوم گروه سوم قرار گرفته اند. ذوبی ها 6 گل زده و 7 گل خورده اند و هنوز موفق به ثبت کلین شیت در مرحله گروهی نشده اند.

 

4- پرسپولیس

تیم سوم گروه چهارم هستند با 6 امتیازی که از یک برد، 3 مساوی و یک باخت کسب کرده اند. 5 گل زده و 6 بار هم دروازه شان باز شده است ضمن اینکه موفق به ثبت دو کلین شیت هم شده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzg5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حریفان این هفته ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان