تاریخ انتشار: 1396/01/19 21:38
کد خبر: 218417

اعتراف می‌کنم که به فکر جدایی از پرسپولیس بودم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: عابدینی کاری می کرد که آخر می گفتیم پول نمی خواهی دستی بدهیم؟
 اعتراف می‌کنم که به فکر جدایی از پرسپولیس بودم

بهروز رهبری فرد با اشاره به جدایی قطعی رامین رضاییان از پرسپولیس اظهار داشت: اول از همه باید بگویم من تا به حال یک بار هم رامین را از نزدیک ندیده ام و رفاقتی با او ندارم. اما برانکو با این کار باعث شد از چشم من بیفتد. یعنی چه که یک بازیکن ملی را این گونه اخراج می کنند. آقای طاهری به عنوان مدیرعامل چرا حرکتی انجام نداد تا رامین در تیم بماند.

 

وی افزود: عده ای می گویند سرمربی حق دارد تصمیم بگیرد اما به نظر من نباید در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس یک نفر تنهایی چنین تصمیمی بگیرد. به هرحال رامین رضاییان یک بازیکن سطح ملی است و  حداقل باید شـأن او را حفظ می کردند. پرسپولیس در بازی های آسیایی به رامین احتیاج دارد. یادم هست که در گذشته در تمرین ما که اغلب کتک کاری و بکش بکش بود یک روز افشین پیروانی و  اسماعیل حلالی چند دقیقه مشغول کتک زدن همدیگر بودند و علی آقای پروین با آنکه صحنه را می دید اما صورتش را آن طرف کرده بود که انگار چیزی را نمی بیند. امروز هم در پرسپولیس بزرگ تر ها باید گاهی بزرگتری کنند. من از محمود خان خوردبین و کریم باقری انتظار داشتم وساطت کنند تا رامین اخراج نشود.

 

رهبری فرد در ادامه خاطرنشان کرد: خود من تا همین الان نمی دانم رامین چه  حرکتی انجام داده که اخراج شده اما فکر می کنم قاتل است و آدم  کشته که اینگونه با او رفتار می کنند. وگرنه در فوتبال یکسری مسایل طبیعی است و سرمربی تیم می تواند گاهی روی خطای بازیکنش چشم ببندد تا آن بازیکن نابود نشود و باشگاه لطمه نخورد.اینجا نقش مدیر باشگاه هم مهم است. هیچکس اندازه من و مهدی هاشمی نسب در گذشته داستان نداشتیم. یادم است با مهدی می گفتیم این چه وضع بی پولی است از پرسپولیس برویم جایی که پول بگیریم اما همین که به دفتر آقای عابدینی مدیرعامل باشگاه می رفتیم به گونه ای با ما صحبت می کرد که موقع خارج از شدن از دفتر به او می گفتیم مهندس پول نمی خواهی 50هزار تومان در جیب مان است اگر می خواهی آن را به شما بدهیم. می رفتیم و با روحیه بالاتر برای پرسپولیس تمرین و بازی می کردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzk7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رامین رضاییان دوباره راهی باشگاه پرسپولیس شد