تاریخ انتشار: 1396/02/02 11:06
کد خبر: 215489

پیام صادقیان گزینه خوبی برای پرسپولیس است؟

خبرهای زیادی درباره احتمال بازگشت پیام صادقیان به پرسپولیس به گوش می رسد اما آیا این بازیکن گزینه خوبی برای سرخ پوشان است؟
پیام صادقیان گزینه خوبی برای پرسپولیس است؟

زمانی که در ذوب آهن بود جزو استعدادهای بزرگ فوتبال ایران بود و همه از آینده درخشان او سخن به میان می آوردند.

این بازیکن جوان و بااستعداد خیلی زود به رویای خود رسید و پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد تا مورد توجه قرار گیرد اما او قدر پیراهنی را که بر تن داشت نداست و حاشیه های زیادی و شخصیت ناآرام و پرخاشگرش باعث شد تا خیلی سریع دوران حضور او در پرسپولیس تمام شود.

صادقیان با وجود آنکه زیاد با محرومیت مواجه می شد اما در کل از نظر فنی عملکرد خوبی در قرمز پوشان پایتخت داشت و نشانه ها و فاکتورهای یک پلی میکر خوب و ایدئال را برای سرخ پوشان داشت.

با آمدن برانکو به پرسپولیس دوران صادقیان هم در این تیم پرطرفدار به پایان رسید و برانکو با توجه به شخصیتی که داشت اجازه ماندن به صادقیان را ندارد.

در این چند روز اخیر خبرهای زیادی درباره بازگشت صادقیان به پرسپولیس به گوش رسیده است اما آیا این بازیکن یاغی گزینه خوبی برای بازگشت به سرخ پوشان است؟

جواب هم می تواند مثبت باشد و هم منفی؟

و اما منفی چرا؟ صادقیان گزینه خوبی برای بازگشت به پرسپولیس نیست و این بازیکن پرحاشیه شانسی هم برای بازگشت به سرخ پوشان دارد چرا که برانکو نشان داده نظم و انضباط تیمی برای او مهم تر از هر چیزی است. صادقیان بازیکن پرحاشیه ای است و طبیعی است که با توجه به رفتارهای که دارد هرگز نمی تواند نظر برانکو را به خود جلب کند. برانکو رفتارهای را که این بازیکن جوان دارد نمی توتند تحمل کند و به همین خاطر برای هر دو بهتر است که این انتقال صورت نگیرد.

اما صادقیان می تواند گزینه خوبی برای بازگشت به پرسپولیس باشد چرا که به احتمال خیلی زیاد الان او متوجه اشتباهات دوران جوانی خود شده و تجربه لازم برای بازگشت به سرخ پوشان را پیدا کرده است.

این بازیکن بااستعداد می تواند گزینه بسیار خوبی برای جایگزینی محسن مسلمان و سروش رفیعی در میانه میدان باشد و برانکو اگر می خواهد تیمش نیمکت خوبی داشته باشد و در لیگ قهرمانان آسیا هم شانسی برای قهرمانی داشته باشد به بازیکنی بااستعداد و باهوش مانند صادقیان نیاز دارد.

صادقیان تجربه بازی کردن در پرسپولیس را دارد و با بازیکنانی مانند محسن مسلمان هماهنگی بالایی دارد. او در صورت کنار گذاشتن حاشیه ها و رفتارهای تندش می تواند زیر نظر برانکو پیشرفت زیادی کند و حتی به تیم ملی هم دعوت شد. بنابرین صادقیان از بازگشت به پرسپولیس بسیار استقبال خواهد کرد و بدون شک حاضر خواهد بود که برای دست یافتن به چنین فرصتی از بسیاری چیزها صرف نظر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzldj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راز ققنوس سرخ؛ بار پرسپولیس سالم به مقصد رسید