تاریخ انتشار: 1396/01/31 12:21
کد خبر: 215817

در آستانه دیدار با الهلال/ پرسپولیس نیاز به آرامش دارد!

بازیکنان تیم پرسپولیس شب عجیبی را سپری کردند.
در آستانه دیدار با الهلال/ پرسپولیس نیاز به آرامش دارد!

در حالی که در همه جای دنیا در زمان اهدای جام قهرمانی بازیکنان و مسوولان آن تیم به جشن و پایکوبی می‌پردازند، اما در کشورمان یک ناهماهنگی، عدم دعوت یا شاید توقع بیش از حد، جشن قهرمانی این تیم را به حاشیه برد.

 

بازیکنان پرسپولیس توقع داشتند هانی نوروزی فرزند کاپیتان فقید خود را در مراسم ببیند اما این موضوع به هر دلیلی رخ نداد و حالا همگی در حال پیدا کردن مقصر هستند!

 

مهدی طارمی که نقش مهمی در حواشی پرسپولیس دارد، بعد از مراسم قهرمانی به شدت از برخی مسوولان انتقاد کرد که چرا اجازه ندادند هانی در این مراسم حاضر شود. در اینکه آقای گل تاثیر زیادی در پرسپولیس دارد شکی نیست، اما او باید بداند تمرکز بیشتر در بازی و از دست ندادن فرصت‌های زیاد گلزنی که هوادار تیمش را عذاب می‌دهد، نکته خیلی مهمی است که در آستانه دیدار با الهلال باید به آن توجه کرد.

 

حسین ماهینی هم به اتفاقات شب گذشته در آزادی واکنش نشان داده و گفته گناهی نکرده‌اند که بابت آن توهین بشنوند.

 

پرسپولیس 4 روز دیگر دیدار حساسی با الهلال عربستان دارد که به نوعی برای شاگردان برانکو مرگ و زندگی است. آیا سرخپوشان با آرامش و تمرکز بالا به این دیدار خواهند رسید؟ به نظر می‌رسد این تیم به حامیان اصلی و واقعی خود نیازی بیشتری دارد تا اینکه کسانی باشند که همیشه در حال انتقاد و متاسفانه فحاشی از بازیکنان دیده می‌شوند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzlrp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شاهرودی: پرسپولیس هنوز هم در آسیا شانس دارد