تاریخ انتشار: 1396/01/15 14:31
کد خبر: 219441

مدیرعامل پدیده: برای بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) به نقطه مشترکی نرسیده‌ایم

حمید رضا کریمویی می‌گوید برای برگزاری دیدارهایمان در ورزشگاه امام رضا (ع) به نقطه مشترکی با آستان قدس نرسیده‌ایم.
مدیرعامل پدیده: برای بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) به نقطه مشترکی نرسیده‌ایم

حمیدرضا کریمویی درباره شرایط پدیده و نتایج اخیر این تیم اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خوبی در تیم حاکم است و بازیکنان و کادرفنی انگیزه لازم برای خوب نتیجه‌ گرفتن را دارند. ما سخت تمرین دیدارهایمان را پیش‌رو داریم. باقی بازی‌های ما با تیم‌های بالانشین و البته ماشین سازی است که جایگاهش در جدول خوب نیست و به دنبال کسب سه امتیاز و باقی‌ ماندن در لیگ است.

وی ادامه‌ داد: پدیده چه در حوزه کادرفنی و چه در حوزه بازیکن از ساختار مناسبی برخوردار است. مدیریت کادرفنی بر عهده مهاجری است و ایشان به اندازه کافی به امور تیم تسلط دارند. من در اولین ملاقاتم با مهاجری، جلسه‌ای برگزار کردیم و از او برنامه‌ای گرفتیم تا به این جای کار نیز طبق برنامه پیش رفته‌ایم. مشخص شدن سرمربی فصل بعد بستگی به شرایط دارد، اما اکنون تمام مجموعه حمایت خود را از مهاجری اعلام می‌کند.

وی درباره وضعیت مهرداد کفشگری و رضا حقیقی توضیح داد: بعد از معرفی این دو به کمیته‌ انضباطی باشگاه، دلایل آن نیز اعلام شد. باشگاه نیز پس از جلساتی، حکم این دو بازیکن را مشخص کرد و به زودی ابلاغ می‌شود. البته کفشگری و حقیقی فرصت دارند، درباره احکام صادره، نامه فرجام خواهی خود را به کمیته‌ استیناف باشگاه ارسال کنند.

کریمویی درباره وضعیت ورزشگاه امام رضا (ع) تصریح کرد: مذاکره با آستان قدس برای استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) بر عهده سازمان تربیت ‌بدنی و هیات فوتبال مشهد است. ما از این دو سازمان درخواست کرده‌ایم و هیات فوتبال نیز صحبت‌هایش با آستان قدس را شروع کرده، اما تاکنون به هیچ نقطه مشترکی نرسیده‌اند. همچنین وضعیت مالی خوبی نسبت به بعضی تیم‌های دیگر داریم و تاکنون ۵۷ درصد از قرارداد آنها را پرداخت کرده‌ایم. سعی می‌کنیم تا انتهای فصل نیز با بازیکنان و کادر تسویه کنیم تا بدهکاری برای فصل بعد باقی نگذاریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzmvp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثاقیان: تمایلی به سرمربیگری در سیاه‌جامگان نداشتم

محمد خزایی: گل گهر مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است
دروازه بان گل گهر سیرجان مطرح کرد؛