تاریخ انتشار: 1396/07/20 23:20
کد خبر: 178492

برای جبران این شکست ها به میدان می رویم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکردیم ولی مقابل نفت تهران برای جبران این شکست ها به میدان می رویم.
برای جبران این شکست ها به میدان می رویم

 فراز کمالوند شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و نفت تهران افزود: در چند بازی اخیر نتایج خوبی بدست نیاوردیم ولی بدون بهانه آوردن باید گفت ضربات نهایی ما با بدشانسی وارد دروازه حریفان نمی شد.

وی اظهار داشت:ما در 2 بازی آخر ضربه پنالتی از دست دادیم و چند بار توپ را به تیرک دروازه حریف اصابت کرد و شانس گلزنی را از دست دادیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت:برابر نفت تهران برای کسب سه امتیاز بازی می کنیم ولی برای رسیدن به آن نیاز به حمایت هواداران داریم.

کمالوند تصریح کرد:در این دیدار علی عبدالله زاده و ناصیر سالاری را شاید بدلیل مصدومیت به همراه نداشته باشیم ولی غیبت محسن حمیدی بدلیل مصدومیت قطعی است.

وی افزود:نفت تهران تیمی با انگیزه است و با شناختی که از این تیم داریم به میدان می رویم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت:در تمرینات 2 هفته اخیر روی نقاط ضعف تیم کار کردیم تا اشتباهات قبلی را تکرار نکنیم.

وی اظهار داشت:لیگ ایران ماراتون مانند است که تیم ها آرام آرام شروع به نتیجه گرفتن می کنند به طور مثال تیم پیکان تا هفته چهارم تنها 2 امتیاز داشت ولی اکنون رده سوم جدول را در اختیار دارد.

سرمربی صنعت نفت گفت:تا بازی پنجم تیم صنعت نفت نیز در جایگاه پنجم جدول بود ولی این ٢بازی آخر ما را از رقیبان عقب انداخت که البته جای نگرانی نیست.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با هفت امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد فردا از هفته نهم این رقابت ها میزبان نفت تهران است.

** سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به نشست خبری نرسید

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به نشست خبری قبل از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و نفت تهران نرسید.

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران که قرار بود ساعت 20 در نشست خبری قبل از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و نفت تهران که در هتل کارونسرای آبادان برگزار شد شرکت کند، نرسید.

علت حضور نیافتن درخشان در این نشست خبری تاخیر در پرواز تهران به آبادان اعلام شد.

شرکت نکردن سرمربیان حریفان تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری قبل از بازی های لیگ برتر برای سومین بار در این فصل اتفاق افتاده که این مهم با اعتراض خبرنگاران آبادانی مواجه شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5ggd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تماشاگران آبادان برای پرسپولیس محروم شدند؟