تاریخ انتشار: 1396/08/12 13:57
کد خبر: 175368

نارضایتی کرانچار و شرایط متزلزل خارجی‌های سپاهان

سرمربی کروات تیم فوتبال سپاهان از عملکرد بازیکنان خارجی این تیم راضی نیست و احتمال قطع همکاری با آنها در آینده‌ای نزدیک وجود دارد.
نارضایتی کرانچار و شرایط متزلزل خارجی‌های سپاهان

سپاهان در فصل جاری نتایج خوبی در لیگ برتر نگرفته است و مسئولان این باشگاه از عملکرد بازیکنان‌شان راضی نیستند. زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان هم بعد از باخت به پیکان در صحبتی که با بازیکنان در رختکن داشته، گفته است:‌ باشگاه از کادر فنی حمایت می‌کند و خطری هم مرا تهدید نمی‌کند. این شما هستید که باید تا پایان نیم‌فصل خودتان را نشان دهید و اگر عملکرد ضعیفی داشته باشید طبیعتاً من و باشگاه تصمیم دیگری در مورد آنهایی که عملکردی ضعیفی دارند، خواهیم گرفت.

از اصفهان خبر می‌رسد که کرانچار از عملکرد بازیکنان خارجی تیمش رضایت ندارد. اولی‌ویرا دروازه‌بان سپاهان نمایش متزلزلی در این فصل داشته و دو بازیکن برزیلی دیگر زردپوشان هم شرایط متزلزلی در این تیم دارند، چرا که کرانچار از عملکرد رافائل و رودریگوئز هم راضی نیست. آنها در شرایطی که در بازی‌های آینده هم نتوانند کرانچار را راضی کنند به طور حتم باشگاه سپاهان در نیم‌فصل با آنها قطع همکاری خواهد کرد.

براساس این گزارش، مروان حسین، مهاجم عراقی سپاهان هم شرایط مبهمی برای ماندن در این تیم دارد، چرا که کرانچار هنوز به صورت کامل از عملکرد او راضی نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5rn6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تساوی بدون گل پیکان و سپاهان در نیمه اول

یاوری:سپاهان کرانچار فقط اسم بزرگی دارد
تیم کرانچار هیچ پیشرفتی نکرده؛