تاریخ انتشار: 1396/09/14 20:14
کد خبر: 170720

واکنش سرپرست استقلال به استعفای سرمربی این تیم

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان از استعفای عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه اعلام بی‌خبری کرد.
واکنش سرپرست استقلال به استعفای سرمربی این تیم

عبدالنبی شولی پس از اینکه عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری پایان دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان اعلام کرد که از سمت خود استعفا کرده است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: مگر آقای ویسی استعفا کرده است؟! ایشان فقط گفته است که اگر شرایط به همین شکل بماند، در این تیم نمی‌مانم. از جانب باشگاه و گروه ملی تصمیم گرفته شده است که مشکلات برطرف شود و اگر استعفایی در کار باشد باید آن را به ما کتباً اعلام کنند. ما آرزوی می‌کنیم که شرایط باشگاه خوب شود.

وی ادامه داد: هنوز ویسی چیزی را تحویل باشگاه نداده است و من فقط به این شکل شنیده‌ام که ویسی گفته است اگر شرایط به همین صورت باشد من در تیم استقلال خوزستان نمی‌مانم.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که چنانچه ویسی کتباً استعفای خود را به شما اعلام کند، چه تصمیمی خواهید گرفت، تصریح کرد: در این رابطه چیزی ندارم بگویم، چون هنوز اتفاقی نیفتاده است. باشگاه هیئت مدیره دارد و آنها باید تصمیم بگیرند. اگر بحث استعفای ویسی را نادیده بگیریم ما باید در یک جمع صمیمی بنشینیم و مشکلات را حل کنیم. ما قطعاً از ویسی حمایت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم در نیم‌فصل هم بازیکنانی را که احتیاج داریم، جذب کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5xwx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصاحبه با عبدالله ویسی در اوج عصبانیت!