تاریخ انتشار: 1396/01/30 12:43
کد خبر: 216068

ارکستر یکصدهزار نفره؛ به یاد سرود آقا کریم

قهرمانی پرسپولیس امروز بعد از گذشت 9 سال در حالی برگزار می‌شود که از آخرین بازمانده تیم قهرمان یک نفر روی نیمکت حضور خواهد داشت.
ارکستر یکصدهزار نفره؛ به یاد سرود آقا کریم

سرخپوشان بعد از قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر، امروز جشن قهرمانی خود را در هفته بیست و هشتم برابر پدیده مشهد برگزار خواهند کرد تا بعد از 9 سال بار دیگر استادیوم آزادی شاهد جشن قرمز باشد.


نکته جالب توجه در قهرمانی سرخپوشان حضور تنها یک عضو از آخرین کسی که قهرمانی قبلی این تیم را تجربه کرده است؛ کریم باقری، کاپیتان سرخپوشان در فصل هفتم و در ترکیب تیم افشین قطبی توانست در پایان آن ماراتن جذاب و پرحاشیه و در نهایت دیدار دراماتیک برابر سپاهان عنوان قهرمانی را به همراه دیگر ستاره‌های آن دوران از آن خود کند و اکنون به عنوان کمک مربی در کادرفنی پرسپولیس حضور دارد.


باقری به عنوان هافبک دفاعی محبوب سرخپوشان در پایان آن دیدار به عنوان کاپیتان جام قهرمانی را در دست گرفت و در خلال جشن نیز با در دست گرفتن میکروفن به خواندن سرود قهرمانی این تیم پرداخت تا ارکستر سمفونیک یکصدهزار نفره آزادی با رهبری او شکل گیرد. 


باقری با خواندن سرود قهرمانی به سرود خودجوش توانست شور و هیجان جالب توجهی در استادیوم شکل دهد و به نظر می‌رسد امروز نیز نقش مهمی در باشکوه شدن جشن برعهده داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w77zv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تصویری از روزهای سخت علیرضا بیرانوند در نوجوانی