تاریخ انتشار: 1396/01/17 13:32
اختصاصی| سرپرست گل گهر سیرجان مطرح کرد؛
کد خبر: 218968

فتح‌آبادی: رختکن بابل چیزی شبیه سلول انفرادی بود/ تا دقیقه 90 بازیکنان ما فحش خوردند، مگر بازی بدون تماشاگر نبود؟!

سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان به انتقاد شدید از بازی این تیم مقابل خونه به خونه پرداخت.
فتح‌آبادی: رختکن بابل چیزی شبیه سلول انفرادی بود/ تا دقیقه 90 بازیکنان ما فحش خوردند، مگر بازی بدون تماشاگر نبود؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، رضا فتح آبادی سرپرست گل گهر سیرجان درخصوص بازی این تیم مقابل خونه به خونه گفت: برای برگزارکنندگان این بازی متاسفم. از ورود تیم به زمین تماشاچیان خونه به خونه فحاشی را شروع کردند و با الفاظ رکیک به بازیکن تیم ما عیسی پرتو، فحاشی کردند.

وی افزود: تماشاچیان در دو متری دیوار وزشگاه از روی ساختمان ها فقط فحاشی می‌کردند. تمامی لیدرها در کنار زمین و درب رختکن ها بودند و انگار نه انگار که بازی بدون تماشاگر است. حتی پس از بازی یکی از لیدرها به عیسی پرتو حمله ور شد و متاسفانه دوربین های شبکه ورزش هم از ترس اینکه باید در بازی های بعدی گزارش تهیه کنند، نزدیک زمین نشدند.

فتح آبادی باانتقادی شدید ادامه داد: متاسفم برای این همه بی برنامگی و این همه بی جرات بودن نمایندگان برگزاری بازی ها. واقعا بازی بدون تماشاچی یعنی این؟! آنهم در ورزشگاه کاملا غیر استاندارد بابل؟!

وی ادامه داد: نمی دانم طبق چه استانداری این ورزشگاه تایید شده است. رختکن این استادیوم بیشتر به سلول انفرادی شباهت دارد تا رختکن! تعجب من این است که آیا تایید این رختکن طبق قانون بوده است؟!فقط باید تاسف خورد و حرفی نزد.

فتح آبادی در پایان خاطر نشان شد: ما برای تیم ها در سیرجان سنگ تمام میگذاریم و همین گونه ادامه می دهیم چون باشگاه ما حرفه‌ای است و انشاالله به یاری خدا به هدفمان خواهیم رسید اما اگر سازمان لیگ بخواهد نمایندهگان قوی نفرستد تا قیامت همین است. آنها نمی توانند عدالت برقرار کنند. فقط تاسف برای فوتبال ایران و مسولین که در خواب هستند و نمردیم و بازی بدون تما شگر هم دیدیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7vkr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت باشگاه گل گهر از داور بازی با بادران
اختصاصی| سرپرست گل گهر خبر کرد؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه مازندران و گل گهر سیرجان
اختصاصی| از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛