تاریخ انتشار: 1398/06/06 22:23
کد خبر: 89968

استقلال-فولاد/ استراماچونی ۳ امتیاز این بازی را می‌خواهد

تیم استقلال در هفته دوم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان است.
استقلال-فولاد/ استراماچونی ۳ امتیاز این بازی را می‌خواهد

 تیم فوتبال استقلال در حالی فردا در هفته دوم لیگ نوزدهم میزبان تیم فولاد خوزستان است که هر دو تیم در هفته اول مقابل حریفان خود شکست خوردند و نتوانستد امتیازی را دشت کنند.

شاگردان استراماچونی در هفته اول مقابل میزبان خود، ماشین سازی در لحظات واپسین بازی با اخراج محمد دانشگر و کاشته زیبای اتابک زارعی شکست خوردند تا این مربی خیلی زود باختی را در کارنامه خود تجربه کند. البته این بازی حواشی عجیب و غریبی هم داشت و نداشتن مترجم در کنار استراماچونی، او را به شدت عصبانی کرد تا جایی که پاسخگو سؤالات خبرنگاران در کنفرانس خبری نشد. البته استقلال این روزها خبرهای خوشحال کننده به هوادارانش نمی‌دهد، از خرید بازیسازی که دو ماه مدیران در گوش آن‌ها خوانده‌اند، خبری نیست و حتی خبر تلخ تری هم شنیده‌اند، این که محمد بلبلی، خرید جدیدشان به دلیل قرارداد بستن با دو تیم، ۶ ماه محروم شده تا آبی‌ها دستشان خالی‌تر از قبل هم شود. باید دید این اخبار منفی تا چه زمانی از کوچه و پس کوچه‌های این باشگاه شنیده می‌شود.

آبی‌ها با این حواشی باید به مصاف فولادی بروند که در هفته گذشته و در داربی خوزستانی‌ها مقابل صنعت نفت شکست خورده است.

از جذابیت‌های این بازی، قرار گرفتن جواد نکونام مقابل تیم سابق خود در استادیوم آزادی است.

هردو تیم برای پیروزی به میدان می‌آیند تا شکست هفته گذشته خود را جبران کنند. البته هم استراماچونی و تیم او نمی‌خواهند مثل چند فصل اخیر امتیازات اول فصل را از دست دهند و از قهرمانی دور شوند.

به نظر می‌آید بازی فردا شب استقلال-فولاد که از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، جزو بازی‌های جذاب این هفته لقب بگیرد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w85dr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبتهای نوری فر درباره لغو کنفرانس خبری استراماچونی

مورد بخصوص استقلال استراماچونی (ویژه)
دو یا سه خرید برای رفع نقاط ضعف ضروری است