تاریخ انتشار: 1398/06/08 20:03
کفش‌های آقای گلی علیپور دزدیده شد
کد خبر: 89768

مهاجم پرسپولیس در فصل اثبات ادعا

مهاجم پرسپولیس که بعد از کش و قوس فراوان در نهایت به قرارداد خود با این تیم متعهد ماند و همکاری‌اش را ادامه داد، طی دو بازی اخیر نتوانسته در امر گلزنی موفق عمل کند.
 مهاجم پرسپولیس در فصل اثبات ادعا

علی علیپور بعد از پشت سر گذاشتن ششمین فصل حضورش در این تیم، اکنون یکی از گلزنان برتر تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود تا علیرغم منتقدانی که دارد، از حیث آماری پاسخ مناسبی به این مساله داده باشد.

در روزهایی که هواداران این تیم بابت محرومیت مهدی طارمی و بعد از آن جدایی آقای گل دو دوره ترکیب خود، نگرانی بزرگی را احساس می‌کردند، علیپور حداقل از حیث گلزنی به بالاترین نبوغ خود رسید و در پایان فصل با ثبت 19 گل یک شگفتی بزرگ را رقم زد و کفش طلای فوتبال و آقای گلی را جشن گرفت.

علیپور اما علیرغم گلزنی‌هایش برای پرسپولیس همواره مورد انتقاد کارشناسان و برخی از هواداران قرار داشت و بالاترین حد آن را در لیگ قهرمانان فصل گذشته دنبال کرد. خصوصا مقطعی که یکی از بزرگترین فرصت‌های گلزنی تیمش را در فینال و در ژاپن از دست داد و در ادامه نیز جنگ آقای گلی را در لیگ هجدهم به دو مهاجم برزیلی فولاد و سپاهان واگذار کرد.

علیپور اما در پایان فصل گذشته و در اعتراض به دریافتی خود نسبت به خارجی‌هایی که باشگاه به دنبال آن بوده و پیش از این در خط حمله جذب کرده، سودای جدایی از این تیم را داشت و روزهای زیادی را با غیبت در تمرین به دنبال دستیابی به هدفش برای حضور در فوتبال اروپا بود.

مهاجم پرسپولیس اما در نهایت نتوانست تیمی را که موافق پرداختی مدنظر باشگاه برای صدور رضایتنامه باشد را در اختیار گیرد و طی توافق جدیدی بار دیگر به تمرینات بازگشت تا همکاری‌اش را با سرخپوشان ادامه دهد.

آقای گل فصل هفدهم و برترین گلزن این تیم در لیگ هجدهم اما طی دو دیدار اخیر بدترین روزهای خود از حیث فنی را پشت سر گذاشته و نتوانسته موقعیت مناسبی برای جشن گلزنی برای خود شکل دهد. علیپور که در دیدار اول صاحب کمترین موقعیت گلزنی شد و بر این اساس از رسیدن به گل ناکام ماند، اما در جدال با تراکتور یکی از بدترین و غیرحرفه‌ای ترین تصمیمات را درباره اشتباه مرگبار رشید مظاهری گرفت و آن هدیه را به راحتی از دست داد تا نشان دهد چرا تیم‌های اروپایی در نقل و انتقالات تابستانی حاضر به پرداخت مبلغ رضایتنامه او نشدند.

پرسپولیس که طی مدت اخیر بزرگترین ضعف خود را در خط حمله و در اختیار داشتن یک مهاجم گلزن قهار داشته‌اند، بار دیگر به نظر می‌رسد در انتخاب‌های خود اشتباه محاسباتی بزرگی را مرتکب شده‌اند و هم علیپور و هم جونیور براندائو فرسنگ‌ها با مترهایی که می‌توان برای یک مهاجم گلزن در سطح قهرمانی در نظر گرفت، فاصله دارند.

با این حال باید دید علیپور قادر خواهد بود با عبور از این فشارها و نمایش عملکرد بهتر در ادامه مسیر ادعای خود برای دستیابی به دستمزد بیشتر و قیاس با مهاجمان خارجی مدنظر باشگاه را اثبات کند و با گل‌هایش بار دیگر به کفش طلای فوتبال ایران بیاندیشد یا خیر.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8nvx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیپور:هدف ما این است در هر بازی با پیروزی از زمین خارج شویم