تاریخ انتشار: 1398/07/29 10:25
کد خبر: 83692

راهی که نساجی در پیش گرفته،راه درستی است!

نساجی امروز جدال سختی با تراکتور خواهد داشت، تیمی که در فاز دیگر فوتبال بهترین است؛ فاز دفاعی. شاگردان مصطفی دنیزلی در هر ۶ بازی‌ای که انجام داده‌اند گلی نخورده‌اند و بهترین تیم در فاز دفاعی هستند.
راهی که نساجی در پیش گرفته،راه درستی است!

نساجی این فصل متفاوت با فصل گذشته بازی می‌کند. تیم مازنی ارائه‌گر بازی‌های تهاجمی در برابر حریفان بوده و تا به اینجای کار با ۱۲ گل زده به همراه تیم پیکان تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر است. (این مطلب پیش از بازی پیکان در برابر پرسپولیس تحریر شده است.) بی‌شک نساجی امروز جدال سختی با تراکتور خواهد داشت، تیمی که در فاز دیگر فوتبال بهترین است؛ فاز دفاعی. شاگردان مصطفی دنیزلی در هر ۶ بازی‌ای که انجام داده‌اند گلی نخورده‌اند و بهترین تیم در فاز دفاعی هستند.

طبیعتاً در این بازی نساجی به دنبال طلسم‌شکنی و باز کردن دروازه تراکتور خواهد بود و از سویی تیم مصطفی دنیزلی که به سختی به اینجا رسیده نمی‌خواهد به راحتی این موقعیت را از دست بدهد، موقعیتی که به طور حتم با پیروزی در این دیدار تثبیت خواهد شد.

صرف‌نظر از نتیجه‌ای که در این دیدار به دست خواهد آمد باید گفت راهی که نساجی در پیش گرفته راه درستی است؛ فوتبال تهاجمی حتی اگر منجر به پیروزی در این دیدار نشود. نساجی تا پیش از این بازی با ۹ امتیاز از ۶ بازی تیم پنجم جدول بود و همان‌طور که اشاره شد بهترین خط حمله را در اختیار داشت و همه این‌ها به خاطر ارائه فوتبال تهاجمی است؛ در صورتی که نساجی در صورت ارائه فوتبال تدافعی در بهترین حالت ممکن ۶ امتیاز به دست می‌آورد.

راهی که نساجی با رضا مهاجری در پیش گرفته راه درستی است. راهی که به طور حتم منجر به موفقیت و ماجراجویی در لیگ برتر خواهد شد. هر چند برای رسیدن به نقطه آرمانی این مربی کار سختی را پیش رو دارد چرا که باید از نظر روحی و روانی مازنی‌ها را به شرایط ایده‌آل نزدیک و به آن‌ها القا کند که حتی می‌توانند در بازی‌های بزرگ به دنبال تثبیت فوتبال خود باشند. فوتبال مازندران که بلااستثنا همه تیم‌های لیگ برتری را تغذیه می‌کند می‌تواند در لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و دست‌کم یکی از تیم‌های بالای جدول باشد.

رضا مهاجری که فوتبال شمال را به خوبی می‌شناسد می‌تواند با ادامه این روند به روز‌های خوبی با نساجی در لیگ برتر برسد. کما اینکه در برهه‌ای و در پدیده و شهر خودرو امروز فوتبال نابی ارائه می‌داد و بی‌شک موفقیت‌های امروز شهر خودرو بخشی حاصل شخصیتی است که تیم در زمان مربیگری رضا مهاجری پیدا کرده بود.

برای نساجی مهم‌تر از شکست تراکتور باید ادامه این روند باشد، فوتبالی که هم بازیکنان نساجی از آن لذت ببرند همه تماشاگران تیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8ojd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرشاخِ بهترین خط حمله و بهترین دفاع لیگ/ دنیزلی به صدر مهاجرت می‌کند؟

خبر بد برای تراکتور تبریز
دژاگه دیدار آینده را هم از دست داد