تاریخ انتشار: 1396/05/01 16:49
کد خبر: 193992

چشم انتظار مهره ای که پرسپولیس نیاز دارد

photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۳_۱۶-۱۹-۲۲

به گزارش فرتاک ورزشی؛ زننده اولین گل تیم ملی امید عراق در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا، دومین خرید خارجی این فصل پرسپولیس بود. مدتی بعد از جذب گادوین منشا، پرسپولیسی‌ها بالاخره به مذاکره‌های طولانی با بشار رسن پایان دادند و با این بازیکن قرارداد مقدماتی امضا کردند.

رسن باید تیم ملی کشورش را در مقدماتی قهرمانی امیدهای آسیا همراهی می‌کرد و همین موضوع، سفر این بازیکن به تهران را برای مدتی به تعویق انداخت. او در اولین مسابقه تیم‌اش با افغانستان، از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد اما به دلیل آسیب‌دیدکی مسابقه کلیدی عراق با بحرین را از دست داد. عراق در غیاب رسن، بحرین را شکست داد تا با 6 امتیاز در آستانه صعود به تورنمنت نهایی که سال آینده در چین برگزار خواهد شد قرار بگیرد. مصدومیت بشار جدی نیست و این بازیکن به مسابقه امروز تیم‌اش با عربستان خواهد رسید. این، آخرین مسابقه او در این تورنمنت محسوب می‌شود و انتظار می‌رود او در زمانی کوتاه بعد از پایان کار عراق در گروه، خودش را به اردوی پرسپولیس برساند. بشار رسن هنوز قراردادش با باشگاه تهرانی را رسمی نکرده و به لحاظ قانونی اجازه همراهی این تیم را ندارد. او حتی بعد از حضور در ایران نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود و باید تیم باشگاهی‌اش را در چند مسابقه آخر باقی‌مانده از لیگ عراق همراهی کند و سپس به جمع قرمزها ملحق شود. رسن حداقل یک ماه بعد از شروع لیگ به پرسپولیس خواهد رسید و به لحاظ بدنی به مراتب عقب‌تر از بازیکنانی خواهد بود که این هفته‌ها دوران بدنسازی را زیر نظر مارکو سپری کرده‌اند.

مدیران پرسپولیس با اطمینان از سفر قریب‌الوقوع این بازیکن به ایران صحبت می‌کنند اما مرور رفتار فوتبالیست‌های عراقی در فوتبال ایران، نشان می‌دهد که هواداران باشگاه می‌توانند هر انتظاری از این بازیکن داشته باشند. عراقی‌ها، بدقول‌ترین و بی‎نظم‌ترین بازیکنان خارجی لیگ برتر در همه این سال‌ها بوده‌اند. مهره‌هایی که همیشه زودتر از همه بازیکنان دیکر اردو را ترک می‌کنند و همواره دیرتر از دیگران برمی‌گردند. آن‌ها چشم فوتبال ایران را ترسانده‌اند و غالبا به جز پول، در زمین به چیز دیگری اهمیت نمی‌دهند. با این وجود برانکو امیدوار است ستاره نسل جدید فوتبال عراق، با جاسم کرارها و هوار محمدها متفاوت باشد.  هافبک 20 ساله عراقی فوتبال را در آکادمی باشگاه فنرباغچه آغاز کرده و شاید همین اتفاق، موجب شود که او به ارزش‌های متفاوتی نسبت به سایر فوتبالیست‌های عراقی پایبند باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w96q6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن جدید پرسپولیس در  یک قدمی ثبت قرارداد