تاریخ انتشار: 1396/04/11 22:22
چرا دوباره عمان؟
کد خبر: 199044

اشتباهی که می تواند صعود پرسپولیس را به خطر بیاندازد

اشتباهی که می تواند صعود پرسپولیس را به خطر بیاندازد

،با وجود اینکه عمان در میان گزینه های پرسپولیس برای میزبانی در محله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نبود اما این کشور به عنوان میزبان انتخاب شد. باشگاه پرسپولیس که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از الهلال عربستان در عمان میزبانی کرده بود باز هم این کشور را به عنوان میزبان دیدار تیم خود و الاهلی عربستان انتخاب کرده است، این درحالی است که پیش از این انتقاداتی نسبت به میزبانی این کشور در دیدار برابر الهال مطرح شده بود و انتخاب مجدد آن، کمی عجیب به نظر می رسد.

 در دیدار پرسپولیس مقابل الهلال، مدیران پرسپولیس تصور می کردند که در عمان ایرانی های مقیم زیادی حضور دارند که در زمان بازی های پرسپولیس به ورزشگاه می آیند و از این تیم حمایت خواهند کرد اما در واقعیت این اتفاق رخ نداد و در دیدار رفت پرسپولیس و الهلال عربستان که نماینده ایران، میزبان بود، شاهد آن بودیم که فقط تعدادی لیدر از در ورزشگاه حضور داشتند که آن هم از ایران خود را به مسقط رسانده بودند.

در مجموع، با وجود انتقاداتی که نسبت به میزبانی عمان در گذشته مطرح شده بود، انتخاب دوباره این کشور از سوی مسئوان باشگاه پرسپولیس بسیار عجیب به نظر می رسید چرا که امکان برد تیم عربستانی در این بازی کم نیست!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w9wa5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی ها در حد اروپایی ها استراحت ندارند!

کاپیتان سرخ ها پشت سر طارمی /
پرسپولیسی ها به دنبال بازگرداندن روحیه به آقای گل