تاریخ انتشار: 1402/01/25 23:35
کد خبر: 7792

ربیعی: فارغ از نگاه تیم‌های دیگر دنبال اهداف خود هستیم/ از استقبال تماشاگران سپاهان خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: فارغ از نگاهی که تیم‌های دیگر به نتایج ما دارند، سعی می‌کنیم دنبال اهداف خود باشیم.
ربیعی: فارغ از نگاه تیم‌های دیگر دنبال اهداف خود هستیم/ از استقبال تماشاگران سپاهان خوشحالم

 محمد ربیعی ضمن عذرخواهی بابت عدم حضور در نشست خبری دیدار سپاهان - مس رفسنجان اظهار داشت: تیم سپاهان نیاز به تعریف و تمجید بنده ندارد. سپاهان تیمی بسیار خوب، منظم و دارای یک سرعت خوب از بازی است. فکر می‌کنم فردا بازی خوبی خواهد شد و  ما هم سعی کردیم با تمرکز در این بازی حاضر شویم تا اهداف خود را پیش ببریم.

وی تصریح کرد: لیگ در بالای جدول با جذابیت متفاوتی برای چند تیم دنبال می‌شود. سه تیم برای کسب عنوان قهرمانی و چند تیم برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند. تیم ما سعی می‌کند برای اهداف خود بجنگد و در هر بازی تلاش و پشتکار خود را فارغ از اینکه تیم‌های دیگر چه نگاهی به نتایج ما دارند، برای رسیدن به اهدافش به کار خواهد برد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطر نشان کرد: در بازی فردا چیزی که برای من اهمیت دارد تمرکز کافی برای اجرای کیفیت 25 هفته گذشته است. خیلی خوشحالم که ورزشگاه با استقبال هواداران سپاهان روبه‌رو خواهد بود. این بسیار برای من لذت‌بخش خواهد بود، چرا که تماشاگران روح فوتبال هستند و تماشاگران سپاهان نیز برای شخص من و تیم ما قابل احترام هستند. امیدوارم مجموعه اتفاقات بازی جذاب و لذت‌بخشی را برای کسانی که بازی را می‌بینند رقم بزند و برای بازیکنان هر دو تیم نیز آرزوی سلامتی دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wa5r2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ربیعی:مقابل پرسپولیس کمترین حق‌مان مساوی بود/ زورمان نمی‌رسد حق‌مان را بگیریم