تاریخ انتشار: 1402/01/30 01:30
میلان ۱ - ناپولی ۱/ دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
کد خبر: 7592

شب تاریخی برای قرمزهای شهر میلان/ صعود روسونری به نیمه‌نهایی بعد از ۱۳ سال

میلان در دیدار خارج از خانه مقابل ناپولی با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید تا با برتری دو بر یک درمجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی مرحله نیمه نهایی شود.
شب تاریخی برای قرمزهای شهر میلان/ صعود روسونری به نیمه‌نهایی بعد از ۱۳ سال

در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل، میلان که بازی رفت را در خانه مقابل ناپولی یک بر صفر برده بود، این بار صدرنشین جدول رده‌بندی سری A را در خانه‌اش با تساوی یک - یک متوقف کرد تا در مجموع دو بازی با برتری ۲ بر یک فاتح این دوئل تمام ایتالیایی و راهی مرحله بعدی شود.

اولیویه ژیرو در دقیقه ۴۳ گل نخست این بازی را برای قهرمان فصل گذشته سری A به ثمر رساند و ویکتور اوسیمن در دقیقه ۳+۹۰ گل تساوی را به ثمر رساند هرچند این گل دیرتر از آن رقم خورد که ناپولی فرصت زدن گل بعدی و کشاندن بازی به وقت‌های اضافه را داشته باشد.

میلان در مرحله بعدی رقابت‌ها به مصاف برنده نبرد اینتر - بنفیکا خواهد رفت و این احتمال وجود دارد که در نیمه نهایی هم یک نبرد تمام ایتالیایی دیگر را تجربه کند. ناپولی نیز در حسرت کسب دو گانه ماند و از این پس تنها روی هرچه سریع‌تر مسجل کردن قهرمانی‌اش در لیگ ایتالیا تمرکز خواهد کرد.

امشب و در دومین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰، بایرن مونیخ میزبان منچسترسیتی است و در بازی دیگر اینتر از بنفیکا پذیرایی خواهد کرد. مصاف رفت سیتی و بایرن در انگلیس ۳ بر صفر به سود تیم میزبان و بازی اینتر و بنفیکا در پرتغال ۲ بر صفر به سود نماینده ایتالیا تمام شده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wadx2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شیرهای اطلس بدون توقف/ راز موفقیت مراکش