تاریخ انتشار: 1396/05/15 21:13
کد خبر: 190668

جنگ واقعی لیگ برتر، سر عنوان چهارم تا دهم است!

پدیده در مشهد کاری کرد کارستان، بردن سپاهان مدعی و رکورددار قهرمانی با اقتدار (۴ بر صفر) اتفاقی است که در هفده دوره لیگ برتر بی‌سابقه بود...
جنگ واقعی لیگ برتر، سر عنوان چهارم تا دهم است!

پدیده در مشهد کاری کرد کارستان، بردن سپاهان مدعی و رکورددار قهرمانی با اقتدار (۴ بر صفر) اتفاقی است که در هفده دوره لیگ برتر بی‌سابقه بود...

 

آقای مهاجری، فکر می‌کردی با این نتیجه ببرید؟

 

من فکر می‌کردم قاطعانه برای برد تلاش خواهیم کرد ولی اینکه بگویی روی این عدد یا فلان عدد زوم کرده بودیم، این نمی‌شود.

 

یعنی سپاهان این قدر ضعیف بود یا شما این همه قوی؟

 

سپاهان که ضعیف نمی‌شود، می‌شود؟ شما به سبقه این تیم نگاه کنی، می‌بینی چنین نتایجی نگرفته و بعد از این هم نخواهد گرفت. زیبایی فوتبال به همین نتایج غیرمنتظره است. آن روز، روز ما بود و روز بد سپاهان. ما با آنالیز کامل وارد میدان شدیم و برای تک‌تک لحظات برنامه داشتیم. حالا اینکه همه برنامه‌هایمان گرفت و توپ‌ها گل شد، آن بحث روز ما بود.

 

پدیده هفته پیش هم گل زودهنگام زد. شما برای این کار برنامه دارید؟

 

اگر منظور پیش‌بینی است که بگوییم تا رفتیم توی زمین فلانی سانتر کند و فلانی بزند، نه! این به نظر من شدنی نیست و تیم حریف که صبر نمی‌کند تو هر کار خواستی بکنی.

 

نه، ولی خیلی تیم‌ها مثلاً ۱۰ دقیقه اول حریف را محک می‌زنند و بعد اگر در خانه حریف باشند، محتاط‌تر بازی می‌کنند و می‌گذارند حریف حمله و اشتباه کند.

 

از این نظر بله. ما برای کل ۹۰ دقیقه در هر مسابقه برنامه مجزایی داریم و براساس قدرت رقیب و البته شرایط میزبان عمل می‌کنیم. اساس کار تیم البته بر حمله است.
هفته پیش نتوانستید از گل زودهنگام‌تان دفاع کنید و این هفته توانستید. بین این ۲ مسابقه چه کار خاصی کردید؟

 

ببین، بازی پیکان در خانه حریف بود. تیمی که در خانه خود عقب می‌افتد، طبیعی است که تحت فشار تماشاگر و میزبانی برای نباختن به آب و آتش بزند. برعکس در خانه خود وقتی جلو می‌افتی...

 

منظورم بازیکنان خودتان بود. در خانه پیکان بعد از گل ناخودآگاه عقب کشیدید و بازیکن به حفظ نتیجه راضی بود.

 

بله و در آن لحظات خیلی سخت است که بتوانی جریان فکری و روحی تیم را عوض کنی. بازیکن غریضی عمل می‌کند.

 

الان پدیده مثل مدعیان بازی می‌کند؟

 

صددرصد. تمام تلاش ما این بوده ولی این احمقانه است که از الان بخواهی پیشگویی کنی که کدام تیم سهمیه می‌گیرد! به جز دو، سه تیم که تمام امکانات نرم و سخت‌افزاری را دارند و کارنامه و شخصیت و سابقه قهرمانی دارند و برای قهرمانی بسته شده‌اند، مابقی تیم‌ها برای عنوان چهارم تا دهم می‌جنگند و هنوز فقط ۲ هفته از فصل گذشته؛ تیم‌ها حتی شکل واقعی ندارند.

 

در سطح شهر مشهد نگاه‌ها به حضور در آسیا مثل بازی پدیده تغییر کرده؟

 

اگر منظورت کمک و حمایت مسئولان و باشگاه است که همه دارند زحمت می‌کشند!

 

حرف ناگفته‌ای نمانده؟

 

تشکر از شما که نسبت به من و تیمم لطف داشته‌اید. قدردان همه راهنمایی‌ها و نقدهایی که همه عزیزان بر من و پدیده دارند، هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3waq65

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهاب گردان: دلخوری از مسئولان سپاهان ندارم