تاریخ انتشار: 1402/04/26 18:50
کد خبر: 2520

پلیس دروازه‌بان تیم پایتخت را دستگیر کرد!

ماریوس گرسبک، دروازه‌بان هرتابرلین، در یک دعوا شرکت کرده و فردی 22ساله را به شدت مضروب کرده و در نهایت توسط پلیس بازداشت شده است.
پلیس دروازه‌بان تیم پایتخت را دستگیر کرد!

باشگاه هرتابرلین با وضعیتی عجیب مواجه شده است؛ ماریوس گرسبک دروازه‌بان 28ساله این تیم به اتهامی جدی توسط پلیس بازداشت شده و هرتا نمی‌داند سرنوشت او چیست و آیا در ادامه اردوی پیش‌فصل می‌تواند گرسبک را در اختیار داشته باشد.

پلیس آلمان اعلام کرد که در درگیری بین یک شهروند 28ساله و یک شهروند 22ساله در خیابانهای شهر زِل، شهروند 22ساله به شدت مجروح شده و شهروند 28ساله به جرم ضرب و جرح شدید بازداشت شده است. رسانه‌های آلمانی از جمله تاگس اشپیگل اعلام کردند با اینکه پلیس در اطلاعیه خود به هویت ضارب اشاره نکرده ولی او کسی نیست جز ماریوس گرسبک، دروازه‌بان باشگاه هرتا برلین.

گرسبک با فرد مضروب ابتدا درگیری لفظی پیدا می‌کند اما چیزی طول نمی‌کشد که دعوا فیزیکی شده و دروازه‌بان هرتا جراحت‌های شدیدی به طرف مقابل وارد می‌کند.

روزنامه بیلد با انتشار این گزارش تایید کرد که فرد ضارب همان ماریوس گرسبک بوده است. شاهدان عینی به این روزنامه گفتند که مضروب توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است. بعد از آن پلیس ماریوس گرسبک را بازداشت کرده و بازجویی از او آغاز شده است. البته بیلد می‌گوید دروازه‌بان هرتا به قید وثیقه تا زمان برگزاری دادگاه آزاد شده و در حال حاضر در بازداشتگاه به سر نمی‌برد.

1899053

هرتابرلین در حال حاضر اردوی پیش‌فصل تابستانی خود را در شهر زِل کشور اتریش برگزار می‌کند. دروازه‌بان این تیم در کشوری خارجی با یک شهروند آلمانی درگیری پیدا کرده و او را تا حدی مضروب کرده که کار به بیمارستان کشیده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdw62

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت هوادار به دلیل پرتاب فنجان به طرف گلر آبی پوشان پایتخت

طارمی تیتر یک شد: او گربه سیاه اسپورتینگ است
مهاجم ایرانی امشب جام قهرمانی را می‌خواهد