تاریخ انتشار: 1401/09/29 02:10
کد خبر: 12644

اختصاصی/ استقلال - پرسپولیس؛ آلوده ترین دربی در پسا جام جهانی!

شهرآورد حساس تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر فردا سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
اختصاصی/ استقلال - پرسپولیس؛ آلوده ترین دربی در پسا جام جهانی!

علی مسعودی؛ هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر، امروز با انجام ۶ بازی آغاز گردید که در مهم ترین دیدار، گل گهر سیرجان با پیروزی برابر هوادار تهران و با یک بازی بیشتر به صدر جدول رفت تا منتظر نتیجه دیدار استقلال و پرسپولیس باشد. 

در ادامه این رقابت ها فردا سه شنبه دو بازی دیگر امروز برگزار می شود و تیم های پیکان و تراکتور به مصاف هم می روند و در نهایت  حساس‌ترین آن دربی پایتخت خواهد بود، دربی که دو روز بعد از فینال پرهیجان  ( فرانسه و آرژانتین ) صورت می گیرد که قطعا خیلی ها منتظرند ببینند جدال استقلال و پرسپولیس چگونه‌ خواهد بود. 

گرچه این روزها فوتبال مثل همیشه جذابیت چندانی ندارد و هواداران درگیر مسائل اقتصادی، آلودگی هوا و سایر مشکلات هستند ولی هرچه باشد نتیجه بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است چون برنده و بازنده میدان تغییراتی را در صدر جدول بوجود خواهد آورد. در حال حاضر گل گهر با یک بازی بیشتر موقتا صدر جدول را از پرسپولیس گرفته که اگر استقلال برنده دربی شود، صدر جدول را هم از پرسپولیس می گیرد و هم از گل‌ گهر و اگر هم پرسپولیس به برتری برسد یا تساوی بگیرد مجددا به صدر جدول باز خواهد گشت. 

هر دو تیم از بازیکنان اسمی نیز برخوردار هستند که شاید این نفرات بتوانند شور و جذابیت به‌ دربی ببخشند وگرنه تعطیلات بلند مدت از یک طرف، تماشای جام جهانی و اتفاقات اخیر خبر از دربی بی روح و معمولی را می دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wgbv2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ استقلال - نساجی قائمشهر؛ جام بی برنامه به کدام تیم می رسد؟!