تاریخ انتشار: 1397/12/15 22:24
کد خبر: 107544

نصیرزاده تکذیب کرد؛ مقابل تراکتور امتیاز می‌خواهیم!

«هوشنگ نصیرزاده» مدیر عامل باشگاه ماشین سازی گفت: تراکتورسازی تیم بزرگی است و بازیکنان آماده ای دارد اما ما برای کسب امتیاز به دیدار این تیم می رویم.
نصیرزاده تکذیب کرد؛ مقابل تراکتور امتیاز می‌خواهیم!

 هوشنگ نصیرزاده که تیمش فردا (پنجشنبه) در نخستین دیدار هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر میزبان تیم تراکتورسازی است، با بیان این مطلب افزود: شرایط فنی و آمادگی جسمانی بازیکنان ماشین سازی مطلوب است و به طور حتم برای کسب امتیاز به دیدار تیم خوب تراکتورسازی می رویم.

وی افزود: تیم ما پس از یک دوره ناکامی در لیگ برتر این روزها نتایج قابل قبولی کسب می کند و انتظارات ما را برآورده کرده است.

ماشین سازی هم اکنون با 22 امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد و فردا در شهرآورد شهر تبریز به دیدار تراکتورسازی تیم اول این شهر خواهد رفت.

ماشین سازی در هفته بیستم لیگ برتر، تیم ذوب آهن را در فولاد شهر با تساوی بدون گل متوقف کرد.

این در حالی است که تراکتورسازی میزبان سپاهان بود و دیگر تیم شهر اصفهان را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

تراکتورسازی برای بقا در جمع تیم های بالای جدول به برد مقابل ماشین سازی نیاز دارد. این تیم هم اکنون با 39 امتیاز در جایگاه چهارم این جدول قرار داشته و با کسب هر سه امتیاز این دیدار به طور موقت تا رده دوم جدول بالا خواهد رفت.

«محمدرضا زنوزی» همزمان مالکیت 2 باشگاه تبریزی تراکتورسازی و ماشین سازی را در اختیار خود دارد و این مساله بر شایعات و حواشی دیدار رو در روی این 2 تیم مبنی بر توافق احتمالی بین آنان افزوده است اما نصیرزاده معتقد است شایعاتی که در این باره مطرح می شود پایه و اساس ندارد و دو تیم برای برگزاری بازی جوانمردانه به میدان خواهند رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjyp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارشگر جنجالی دیدار ماشین سازی و تراکتورسازی