تاریخ انتشار: 1399/10/04 21:47
کد خبر: 47792

پرسپولیس – نساجی؛ نبرد انگیزه‌ها

تیم فوتبال پرسپولیس برای پنجمین بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف تیم نساجی می‌رود.
پرسپولیس – نساجی؛ نبرد انگیزه‌ها

دو تیم پرسپولیس و نساجی در چاچوب دیدار معوقه هفته پنجم رقابت‌های لیگ بیستم به مصاف هم خواهند رفت. از این رو نگاهی داشته‌ایم به برخی آمار و نکات از این دیدار؛ آمار مجموع تقابل‌ها دو تیم پرسپولیس و نساجی در مجموع و تاکنون ۱۶ بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که در این دیدارها پرسپولیس ۶ بار موفق به کسب پیروزی شده، ۶ بازی با تساوی به پایان رسیده و ۴ بار نیز نساجی با پیروزی از زمین بازی خارج شده است.

بهترین برد پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر در سال ۱۳۶۶ و برای نساجی با همین نتیجه در سال ۱۳۷۰ بوده است. دیدارهای لیگ برتری دو تیم پرسپولیس و نساجی تاکنون در تاریخ لیگ برتر در ۴ دیدار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن ۲ برد برای سرخپوشان تهرانی و ۲ تساوی بوده است؛ درواقع نساجی در لیگ برتر تاکنون موفق به شکست دادن پرسپولیس نشده است.

شماره ۱۹ و سابقه گلزنی به نساجی علی علیپور (۲)، وحید امیری و سروش رفیعی پرسپولیسی‌هایی هستند که تاکنون موفق شده‌اند با پیراهن پرسپولیس و در لیگ برتر مقابل نساجی گلزنی کنند. از بازیکنان نامبرده تنها وحید امیری در حال حاضر هنوز هم در پرسپولیس توپ می‌زند.

آخرین وضعیت دو تیم پرسپولیس با پشت سر گذاشتن ۴ بازی از رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۲ برد، ۲ تساوی و ۸ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد. شاگردان گل‌محمدی تاکنون ۴ گل به ثمر رسانده‌اند و بدون گل خورده در حال حاضر بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند؛ سرخپوشان بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ حالا برای گلات قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کنند. در آن سوی میدان تیم نساجی با انجام ۶ بازی و با کسب ۲ برد، یک تساوی، ۳ باخت و ۷ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفته؛ آنها ۵ گل زده و ۷ گل دریافت کرده‌اند. از آنجایی که شاگردان فاضلی در ۲ هفته گذشته مغلوب تیم‌های سپاهان و نفت مسجد سلیمان شده‌اند بدون شک برای کسب پیروزی مقابل پرسپولیس به میدان می‌آیند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkmex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس بدون مصدوم به مصاف نساجی می‌رود