تاریخ انتشار: 1398/09/26 10:57
کد خبر: 77768

احتمال جدایی مهاجری از تیم نساجی و پیوستن به ذوب‌آهن صفر درصد است!

قائم مقام باشگاه نساجی گفت: مهاجری فهرستی از بازیکنان مدنظرش در اختیار باشگاه قرار داده و احتمال جدایی او و پیوستنش به ذوب‌آهن صفر درصد است و این شایعه را تکذیب می کنم.
احتمال جدایی مهاجری از تیم نساجی و پیوستن به ذوب‌آهن صفر درصد است!

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگارما، در مورد شایعه مذاکره رضا مهاجری با برخی باشگاه ذوب‎آهن اصفهان که امروز منشتر گردیده است، اظهار داشت: احتمال جدایی مهاجری از تیم نساجی و پیوستن به ذوب‌آهن صفر درصد است. تا الان نشنیدم خودش در این مورد صحبتی کرده باشد. این مربی با ما قرارداد و مردم قائمشهر را دوست دارد. از این رو علاقه‌ای به ترک نساجی ندارد. ما براساس تعهدات‌مان به او پول پرداخت کردیم. مهاجری اهل بهانه‌گیری نیست چراکه او زمانی در این تیم کار کرد که امکاناتی نبود.

وی با رد این موضوع که فرهاد صنیعی‌فر تمام اختیارات باشگاه نساجی از جمله مسائل مالی را به او سپرده است تاکید کرد: مگر من بانک هستم که چنین مسئولیتی به من بدهد؟ کارت بازی بازیکنان را به واسطه رابطه خوبی که با فدراسیون داشتم، گرفتم. فدراسیون هیچ بدهی به من نداشت که من آن را بخشیده باشم! اصلا چنین چیزی نیست و اگر این موضوعات را رسانه‌ای مطرح کنند از آنها شکایت می‌کنم. ما به فدراسیون رفتیم، یک‌سوم بدهی‌های باشگاه را پرداخت کردیم و در ازای پرداخت بدهی‌ها توانستیم کارت بازیکنان را بگیریم.

قائم مقام باشگاه نساجی در مورد عدم کمک‌های رضا حدادیان به باشگاه نساجی پس از جدایی اسدی و روی کار آمدن سیف‌الله‌پور گفت: حدادیان مدتی ایران نبود، ولی حضور معنوی وی برای ما کمک است. حدادیان دو سال است به باشگاه کمک می‌کند. در مدتی هم که من آمدم نیازی به کمک نداشتیم. از این رو از وی کمک نخواستیم. قطعا اگر کمکی بخواهیم پرداخت می‌کند. او از تعهدات خود عقب نیست.

سیف‌الله‌پور در پاسخ به این سوال که با وجود بدهی‌ها، نساجی می‌تواند در نقل‌وانتقالات زمستانی فعالیت کند یا خیر گفت: فعلا پنجره خیلی از تیم‌ها بسته است. تیم‌های نفتی در حال انحلال هستند. در این شرایط اقتصادی تیم‌های خصوصی شرایط سختی دارند. نمی‌گویم بدهی‌ها را پرداخت نمی‌کنیم. حق با آنهایی است که شکایت کردند و پولشان را می‌خواهند، ولی فدراسیون باید کمی با باشگاه‌ها مخصوصا باشگاه‌های خصوصی تعامل کند. پرداخت تعهدات کار سختی است، ولی اگر فدراسیون با ما تعامل داشته باشد ما هم می‌توانیم به تعهدات‌مان عمل کنیم. با این حال مهاجری بعد از بازی با گل‌گهر لیست و برنامه‌های خود برای نیم فصل را در اختیار باشگاه قرار داد.

وی در پایان با اشاره به عدم حمایت‌های استان از تیم نساجی تصریح کرد: آقای استاندار، جناب مسئول استانی، فرماندار محترم، آقایان نمایندگان استان مازندران، نساجی در خون تمام مردم مازندران مخصوصا مردم قائمشهر رسوخ کرده است. اگر مشکلی برای نساجی به وجود بیاید برای کل استان به وجود آمده است. امروز به فکر این تیم باشید چراکه فردا خیلی دیر است. اگر یک کارخانه با ۴۰ کارگر تعطیل شود، استاندار سریع تشکیل جلسه می‌دهد و به این مشکل رسیدگی می‌کند. مشکل تیم من را باید امروز و فردا حل کنید چراکه بعدا خیلی دیر است. بعدا نگویید به شما نگفتیم چون ما حالا به کمک احتیاج داریم. نساجی تنها تیمی است که در همه رده‌های پایه و بزرگسال در لیگ برتر حضور دارند اما دریغ از یک کمک هزار تومانی. آقایان به داد ما برسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wl76x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نبودن سیدجلال برای پرسپولیس مشکل‌ساز شد