تاریخ انتشار: 1398/10/16 01:01
کد خبر: 75644

مازیار ربیعی فر: هدفم ادای دین به رشت و داماش است/به چیزی جز کمک به داماش فکر نمی کنم

سرمربی جدید داماش گیلان گفت: در شرایط فعلی کار سختی پیش روی داریم و هدفم فقط کمک به داماش است.
مازیار ربیعی فر: هدفم ادای دین به رشت و داماش است/به چیزی جز کمک به داماش فکر نمی کنم

مازیار ربیعی فر در گفتگو با وبسایت رسمی داماش گیلان در مورد حضورش به عنوان سرمربی در داماش اظهار داشت: همانطور که می دانید در آستانه شروع بازی های نیم فصل دوم رقابتهای لیگ یک داماش در شرایط خاصی قرار داشت و بنده در “روز رشت” برای تیم شهرم (رشت) با درخواست مدیریت باشگاه و به رغم اینکه شاید خواسته فعلی خودم هم نبود، این مسئولیت سنگین را قبول کردم تا دین خود نسبت به رشت و داماش را ادا کنم.

وی ادامه داد: هدفم کمک به داماش است و به چیزی جز این فکر نمی کنم. بی تعارف کار سختی در پیش داریم و همه و همه از هواداران گرفته تا بازیکنان و کادر فنی باید به این داماش کمک کنیم.

سرمربی داماش گیلان با تشکر از زحمات سیامک فراهانی و مربیان قبلی گفت: آقای فراهانی زحمات زیادی در مدت حضورشان در داماش کشیدند و به ایشان خسته نباشید می گویم. اکنون که این وظیفه خطیر بر عهده بنده است تمام تلاشم را برای موفقیت داماش انجام می دهم.

وی اضافه کرد: همه باید تلاش کنند تا به حل مشکلات داماش کمک شود. آقای حاجی پور یکه و تنها بار مشکلات را به دوش می کشد و اکنون که ایشان تمام زحمت خود برای داماش را می کشند باید مورد همراهی و کمک قرار گیرد.

ربیعی فر همچنین خاطرنشان کرد: سالها در فوتبال و ورزش همین شهر فعالیت داشته ام و سوابقم مشخص است. نه کیسه ای دوخته ام و نه نیت دیگری داشته و دارم. در شرایط فعلی برای خدمت به داماش در اینجا حضور دارم و امیدوارم بتوانم روسفید شوم.

وی افزود: با توجه به اینکه بچه این شهر هستم و در همین تیم بزرگ شده ام، رزومه ام در این تیم مشخص است و در همین تیم جایگاه داشته و دارم و نیازی نیست که زیر پای کسی را خالی کرده تا جایگاهی در این تیم بگیرم. من سالها در تیم به عنوان بازیکن و مربی حضور داشته ام و اتفاقا خیلی ها را بنده به فوتبال این شهر معرفی کرده ام.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wlnjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجری: در یکسری پست‌ها کمبود بازیکن داریم/ مردم قائمشهر نشان دادند خوش استقبال و بد بدرقه‌ نیستند

مکملی: اگر اشتباه داوری به ضرر ما نبود، ما به جای بازی با داماش در پلی آف به راحتی قهرمان شده بودیم
واکنش مدیررسانه‌ای نیروی زمینی تهران به اشتباهات داوری دیدار پلی‌آف :

خوشه بدنبال تثبیت صدرنشینی/ کاسپین بدنبال حفظ منطقه امن
پیش بازی خوشه‌طلایی ساوه - کاسپین قزوین