تاریخ انتشار: 1402/04/12 19:17
کد خبر: 3344

خداحافظی تونالی: قلبم را در میلان جا می‌گذارم!

ساندرو تونالی پس از رسمی شدن انتقالش به نیوکسل پیامی احساسی خطاب به هواداران میلان منتشر و به آنها خداحافظی کرد.
خداحافظی تونالی: قلبم را در میلان جا می‌گذارم!

باشگاه نیوکسل ساعتی پیش رسما اعلام کرد که ساندرو تونالی، ستاره ایتالیایی سابق میلان، را با قراردادی پنج ساله به خدمت گرفته است.

تونالی که جدایی‌اش از میلان باعث ناراحتی هواداران میلان شده بود، بعد از رسمی شدن انتقالش به نیوکسل پیامی احساسی خطاب به آنها منتشر کرد.

ستاره جدید نیوکسل در اینستاگرام خود نوشت: " امروز در حالی با شما صحبت می‌کنم که احساسات متناقضی در دل دارم. من تصمیم گرفتم که ماجراجویی تازه‌ای را شروع کنم. از باشگاه میلان که به من فرصت داد جزئی از این باشگاه استثنایی باشم سپاسگزارم. میلان همیشه خانه من خواهد بود. از همه کسانی که باعث شدند پیراهن تیمی را به تن کنم که به آن عشق می‌ورزم ممنونم. همین‌طور از همه کسانی که در چند هفته گذشته که با وضعیتی دشوار روبرو بودند کنارم بودند تشکر می‌کنم".

1893897

تونالی در ادامه پیامش نوشت: "در سه سالی که بازیکن میلان بودم، خیلی چیزها یاد گرفتم. هم‌تیمی‌ها و مربیان و کادر فنی برای من مثل خانواده‌ام بودند. آنها همیشه از من حمایت کردند و هدایتم کردند تا در مسیر درست حرکت کنم. شما باعث شدید من به عنوان فوتبالیست و به عنوان انسان رشد کنم و بهتر بشوم".

ستاره جدید نیوکسل در ادامه به ناراحتی هواداران میلان از جدایی‌اش اشاره کرد و گفت: " این را درک می‌کنم که خداحافظی می‌تواند به احساسات دامن بزند و این طبیعی است؛ چرا که من بخش بزرگی از قلبم را جا می‌گذارم. ولی نباید فراموش کنید که در فوتبال و در زندگی گاهی برای رشد و پیشرفت لازم است که تغییر کنیم و تغییر را بپذیریم. می‌خواهم از هواداران تشکر کنم. شما هم مثل من قلبتان با رنگ‌های قرمز و مشکی می‌تپد. هرگز سرودهای هواداران را فراموش نمی‌کنم. قهرمانی‌مان در سری آ و همه لحظات درخشانی که در کنار هم سپری کردیم و عشقمان به میلان را فراموش نمی‌کنم. برای همه شما، باشگاه و هواداران آرزوی موفقیت دارم و می‌دانم در کنار هم دست به کارهای بزرگی خواهید زد. همه شما را در آغوش می‌گیرم و امیدوارم این خداحافظی دائمی نباشد. فورزا میلان".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wlqx4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هشدار به خانواده ها و مربیان رده های پایه