تاریخ انتشار: 1397/04/25 13:21
روز CR7 در تورین بالاخره فرا رسید
کد خبر: 138568

رونالدو در تست پزشکی یونتوس شرکت کرد

کریستیانو رونالدو به مجموعه‌ی پزشکی جی‌مدیکال شهر تورین وارد شده تا در آستانه‌ی ملحق شدن به اردوی یونتوسی‌ها تست‌های پزشکی خود را انجام دهد.
 رونالدو در تست پزشکی یونتوس شرکت کرد

وبسایت رسمی باشگاه یونتوس اعلام کرد که رونالدو دیروز به تورین وارد شده و امروز صبح تست‌های پزشکی خود را انجام خواهد داد تا طبق برنامه بعد از ظهر در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند.

امروز صبح از ساعات اولیه‌ هواداران یونتوس و رونالدو در محل آزمایشگاه جی‌مدیکال شهر تورین جمع شده بودند و با ورود رونالدو، از او استقبال پرشوری کردند. رونالدو سپس از مقابل جمعیت گذشت و وارد آزمایشگاه شد تا در تست‌های پزشکی شرکت کند.

درحالیکه مسابقه‌ی فینال جام جهانی بین فرانسه و کرواسی به نیمه رسیده بود و دو تیم در رختکن بودند، هواپیمای حامل رونالدو در فرودگاه کاسله تورین به زمین نشست. این همه در حالی بود که در ایتالیا روز، روز رونالدو بود و هیجان ناشی از ورود او، فضای فوتبالی این کشور را فرا گرفته بود.

کمتر از 24 ساعت بعد، رونالدو از یک جیپ گرند چروکی پیاده شد و در همهمه‌ی تشویق هواداران یونتوس به سمت آزمایشگاه پیش رفت. این از روزی که امضای قرارداد رونالدو با یونتوس تایید شده بود اولین بار که هوداران یونتوس می‌توانستند ستاره‌ی پرتغالی تیم‌شان را از نزدیک ببینند.

از آن زمان یونتوسی‌ها پنج روز را در هول و ولا سپری کرده بودند و از خود می‌پرسیدند که آیا رونالدو بالاخره به تورین خواهد آمد یا نه.

بعد از اعلام رسمی امضای قرارداد رونالدو با یووه و جشن گرفتن او با آندریا اگنلی، رئیس یونتوس در فرانسه، روزی که  همه انتظارش را می‌کشیدند بالاخره از راه رسید. روز رونالدو با شرکت در آزمایشهای پزشکی شروع شده و او سپس ورزشگاه آلیانز، خانه‌ی یونتوس را خواهد دید. ورزشگاهی که در لیگ  قهرمانان اروپا با پیراهن رئال مادرید، در آن ضربات سختی به یونتوسی‌ها وارد کرده بود. ولی اتفاق اصلی امروز کنفرانس مطبوعاتی‌ای خواهد بود که رونالدو در آن حضور خواهد یافت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wm6ar

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لحظه‌ی ورود کریستیانو رونالدو به تورین