تاریخ انتشار: 1397/04/10 12:51
کد خبر: 140920

اظهارات تن زاده درباره پس گرفتن مالکیت باشگاه سپیدرود

مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: اتفاقات اخیر خسارت بسیار مادی و معنوی برای تیم ایجاد کرد و در واقع فوتبال رشت در ۱۰ روز گذشته اسیر داعش فوتبال این استان شده بود.
اظهارات تن زاده درباره پس گرفتن مالکیت باشگاه سپیدرود

جواد تن‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار درباره پس گرفتن مالکیت باشگاه سپیدرود اظهار داشت:  ابلاغیه‌ای از سمت دادگاه به ما رسیده و هیچ رای قطعی به ما داده نشده بود. فقط ابلاغیه بود که توسط عده‌ای بزرگ نمایی شد. این ابلاغیه از سوی شعبه ششم دادگاه مبنی بر اینکه رای اداره کل ورزش و جوانان مورد پذیرش است صادر شد،‌ اما اداره کل ورزش و جوانان خلاف قانون و بدون تشریفات و به صورت برنامه‌ریزی شده یک حکم قطعی را صادر کرد. برای بزرگ‌نمایی این را به من ابلاغ کردند، اما من توانستم رای دادگاه را مبنی بر توقف و منع اجرای آن حکم بگیرم، آن هم رأی قطعی و بدون اعتراض است.

وی ادامه داد: تمام ضرر و زیان‌های وارد شده در این مدت بر عهده عاملان این اتفاق است و  تمام قراردادها و تعهدات ایجاد شده  بعد از داوری اداره کل ورزش و جوانان باطل است. اتفاقات اخیر خسارت بسیار مادی و معنوی برای تیم ایجاد کرد و در واقع فوتبال رشت در 10 روز گذشته اسیر داعش فوتبال استان گیلان بود. خدا را شکر مافیای فوتبال رشت به زانو درآمد. هواداران سرمایه اصلی هستند و بدانند تخلف محرز هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان رشت جنبه کلاهبرداری داشته است.

تن‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا دست‌نشان قطعا هدایت سپیدرود را در فصل هجدهم بر عهده خواهد داشت،‌ گفت:‌ بله،‌ من روز گذشته با این مربی جلسه داشتم و قرار شد در 48 ساعت آینده تمرینات تیم آغاز شود.

مالک باشگاه سپیدرود تصریح کرد: هر چند اردو و آماده‌سازی باشگاه با تأخیر مواجه شد اما هواداران مطمئن باشند در این مدت امور باشگاه در جریان بود. در آخرین هماهنگی با نادر دست‌نشان سرمربی تیم قرار شد تا 48 ساعت آینده بازیکنان به تمرین بیایند و اردوی پیش‌فصل را استارت بزنیم. همچنین همه آنهایی که در این مدت فرافکنی کردند باید مقابل قانون پاسخگو باشند.

وی در واکنش به این موضوع که تکلیف قراردادهایی که محمد نوین، با بازیکنان بسته است چه خواهد شد، گفت: هیچ قراردادی را به رسمیت نمی‌شناسیم و همه آنها باطل است. ما رأی دادگاه داریم و طبق آن حرف می‌زنیم. اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال گیلان هم باید پاسخگو باشند، چون ما شکایت خودمان را با جدیت ادامه می‌دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wmd7r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی؛مالک قطعی باشگاه سپیده رود مشخص شد+سند