تاریخ انتشار: 1396/12/14 19:59
کد خبر: 157268

گل اول پرسپولیسی ها آفساید بوده است؟! + عکس

دو داور عراقی و ژاپنی قضاوت کننده دو دیدار از گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در غرب این قاره هستند.
گل اول پرسپولیسی ها آفساید بوده است؟! + عکس

نیمه دوم دیدار دو تیم نسف قارشی و السد قطر در کشور ازبکستان در شرایطی آغاز شد که در 45 دقیقه اول این مسابقه، نماینده ازبکستان تیم برتر میدان بود و بارها با حملات خود، دروازه السدی ها را که در این دیدار ژاوی و پورعلی گنجی را در اختیار ندارند، تا آستانه فروپاشی نزدیک کرد.

البته یک بار هم آبی پوشان نسف موفق به باز کردن دروازه السد شدند که کمک اول این مسابقه، گل آنها را نپذیرفت تا بازی با تساوی بدون گل در نیمه اول خاتمه یابد؛ مرور تصاویر تلویزیونی نشان می دهد که داور ژاپنی به خوبی تصمیم کمک خود را پذیرفته تا گل آفساید نماینده ازبکستان مردود اعلام شود.

اما در ورزشگاه آزادی کمک داور اول دیدار دو تیم پرسپولیس و الوصل امارات روی گل اول پرسپولیسی ها اشتباه کرد و در شرایطی که احمدزاده در موقعیت آفساید صاحب توپ شده بود، متوجه نشد.

با بررسی نیمه اول دو دیدار گروه سوم غرب آسیا متوجه می شویم که داور ژاپنی تا بدین جا توانسته عملکرد بهتری ارائه دهد؛ هر چند تصمیم گیری در هر دو صحنه نیاز به تبحر بالایی داشت که در تهران این اشتباه به سود شاگردان برانکو رخ داد، که البته در دیدارهای آسیایی فصل گذشته ضررهای زیادی را از تصمیمات داوری متحمل شده بودند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wnw6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام زیرکانه حریف آسیایی پرسپولیس در دیدار با نسف قارشی!

اختصاصی/ برانکو در شرایطی که بازی را باخته، مهاجم کم می کند! / دربی بسیار خوبی پیش رو داریم
ضیا عربشاهی: نمی دانم چرا ربیع خواه داخل بازی بود و مسلمان روی نیمکت