تاریخ انتشار: 1402/06/04 12:25
کد خبر: 592

کریمیان : هدفم صعود به لیگ یک است / از فولاد هرمزگان بیستر از این ها خواهید شنید

مهدی کریمیان سرمربی باشگاه فولاد هرمزگان درخصوص شرایط تیم خود نکاتی را بیان کرد.
کریمیان : هدفم صعود به لیگ یک است / از فولاد هرمزگان بیستر از این ها خواهید شنید

مهدی کریمیان سرمربی تیم بزرگسالان باشگاه فولاد هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت : امسال تمام هدف ما این است که بتوانیم تیمی قوی و مصمم را روانه مسابقات کنیم و تاکنون بیش از ۸۰ درصد آن را بسته ایم، اردوی نخست خود را در بروجن و شیراز گذراندیم و پس از برگزاری تمرینات در بندرعباس و دیار با مس کرمان و تعطیلات یک هفته ای راهی تهران می شویم.

وی افزود : امیدوارم اصحاب رسانه مطالبات مردم را پیگیری کنند، چراکه شهر بندرعباس و استان هرمزگان لیاقت بیشتری دارند و استادیومی که اکنون در این شهر وجود دارد در شأن مردم آن نیست.

 کریمیان تصریح کرد : در لیستی که انتهای فصل گذشته برای انعقاد قرارداد با بازیکنان در فصل جدید ارائه دادیم، بازیکنان بومی مستعد در سرلیست ما بودند اما علی‌رغم اینکه با ما قرارداد بستند، جای دیگری رفتند، از همین تریبون اعلام می‌کنم این‌ها بازیکن ما هستند و ما عدم نیاز آنان را به هیچ وجه صادر نمی‌کنیم و این مسئله را از لحاظ حقوقی پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد : سقف قرارداد مالی ما در دستان بازیکنان بومی است و ما با آنان که رفتند اصلا به بحث مالی نرسیدیم، با رزومه‌ای که “مهرداد آوخ” دارد به محض اینکه گفتیم به شهر خودت بیا سریعاً لبیک گفت و قرارداد مالی سفیدی را امضا کرد که این خیلی ارزشمند است و این‌ها هستند که می‌مانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wo6r4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک سر برای شروع شکست سنگین فولاد (عکس)

پرسپولیس ۱ - مس کرمان ۰؛ اولین‌ها برای سروش و شیخ
پرسپولیس با صدرنشینی به تعطیلات رفت