تاریخ انتشار: 1400/11/29 22:37
از مصاحبه اصولی اشتباه برداشت شده بود
کد خبر: 25644

نوری‌فر: دو ستاره استقلال استاندارد جهانی دارد

معاون ارتباطات و مدیررسانه‌ای استقلال گفت که منظور اصولی از مصاحبه امروز، چیز دیگری بوده و از حرف های او اشتباه برداشت شده است.
نوری‌فر: دو ستاره استقلال استاندارد جهانی دارد

امروز احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در بحث پرونده بازیکن گابنی باشگاه گل گهر در برنامه ورزشگاه اعلام کرد که یک فایل صوتی منتشر شد که جای تاسف دارد. باید به صورت مستقل و دقیق واکاوی و اگر نیاز به تجدیدنظر است اعلام شود.

این مصاحبه با واکنش های زیادی در رسانه ها منتشر شد به نحوی که اصولی در گفتگوی دیگری اعلام کرد که قطعا بنا بر آنچه که می‌دانم اعضای محترم کمیته انضباطی و استیناف بدون توجه به فشارهای بیرونی و به صورت مستقل رأی خود را در این پرونده صادر کرده‌اند و تلاشهای برخی از فرد هیچ اثری بر ایشان نداشته است  و بحث تغییرات یا برگزاری جلساتی جدید یا مسائلی از این دست مقصود بنده در این گفتگو نبوده است و همانطور که گفتم من نقدی داشتم به نیت و تلاش فردی که قصد داشته در این زمینه اعمال فشار کند.

محمد نوری‌فر مدیررسانه‌ای و معاون ارتباطات استقلال پس از پیروزی آبی پوشان برابر تراکتور درخصوص صحبت های اصولی گفت: گویا ظهر امروز مصاحبه ای از آقای اصولی منتشر شده و توضیح داده است منظورشان چیزی که رسانه ها برداشت کرده اند و در مصاحبه ایشان آمده که بحث کمیته انضباطی و استیناف در رابطه با این رأی انجام شده و با مصاحبه جدیدی که از آقای اصولی خواندیم، منظورشان آن برداشت نخست نبوده است.

نوری‌فر صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: امیدواریم با مدیریت جدید فدراسیون، حداقل تکلیف اصلی ماجرا و بحث جعل و گزارش پلیس فتا مشخص شود. این موضوعی است که به نظرم کمتر در موردش صحبت شده است.

معاون ارتباطات استقلال درباره اینکه لوگوی این تیم روی اسکوربرد ورزشگاه ستاره نداشته است، گفت: این مسائل در شأن باشگاه استقلال نیست که بخواهد روی این ماجرا پافشاری کند. این دو ستاره که روی لوگوی استقلال است، بحث کاملا مشخصی بوده و استاندارد جهانی است. این یک قانون من درآوردی نیست و چیزی که مشخص است قطعا باید روی اسکوربرد باشد. از دوستانی تراکتوری گلایه داریم و امیدواریم که بی دقتی باشد و به هر حال این موضوعی است که کاملا مشخص است.

نوری‌فر در پایان گفت: دو ستاره استقلال بخاطر دو قهرمانی آسیا بوده و من می خواستم این موضوع را در کنفرانس خبری بگویم حالا فکر کردم اگر در خارج از نشست خبری بگویم بهتر است. امیدوارم این اتفاق تکرار نشود و سازمان لیگ نیز سخت گیری های لازم را نسبت به این موضوع داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wov55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه مدیرعامل و عضو هیات مدیره استقلال با فکری و مظلومی