تاریخ انتشار: 1400/11/27 00:54
کد خبر: 25792

استقلال مستأجر صدر جدول است؛ صاحبخانه دارد برمی‌گردد/ همه‌کاره استقلال مربی ایتالیایی است نه فرهاد مجیدی/ ناراحت کاپیتانی پرسپولیسم

وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس گفت: فرهاد مجیدی که مربیگری بلد نیست و همه کاره تیمش همان مربی ایتالیایی است؛ لااقل احترام بزرگترش را نگه دارد.
استقلال مستأجر صدر جدول است؛ صاحبخانه دارد برمی‌گردد/ همه‌کاره استقلال مربی ایتالیایی است نه فرهاد مجیدی/ ناراحت کاپیتانی پرسپولیسم

وحید قلیچ دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی درباره شرایط این روزهای پرسپولیس و حرکت سایه به سایه اش با صدرنشین جدول لیگ برتر، اختلاف نظر تارتار با مجیدی، همچنین بازگشت رامین‌رضاییان به جمع قرمزپوشان پایتخت اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران را چطور ارزیابی کردید؟

زمین ورزشگاه مشهد خوب نبود ولی پرسپولیس ثابت کرد که روی آسفالت هم بازی کند کسی حریفش نمی‌شود. ما باید می‌بردیم و بچه‌ها با اینکه تیم کاملشان در مشهد حضور نداشت ولی غیرت کردند و یک برد سه امتیازی دلچسب آوردند.

بازی با آلومینیوم را چطور پیش بینی میکنید؟

این بازی را هم می‌بریم. پرسپولیس باید طوری مقابل رقبایش بازی کند که هنوز سوت داور به صدا در نیامده دو بر صفر جلو باشد. همانطور که در بازی با نساجی در همان ۱۰ دقیقه اول دو گل زد این بار باید جلوی آلومینیوم هم با همین قدرت ظاهر شود. ضمن اینکه از این بازی رامین هم به تیم اضافه میشود.

بازگشت رضاییان به جمع پرسپولیسی‌ها چقدر به این تیم کمک می‌کند؟

باید از رامین تشکر کنم که مرا رو سفید کرد و جلوی هواداران دروغگو نشدم. من قول داده بودم که رامین به پرسپولیس می‌آید و همین طور هم شد. رامین یک بازیکن با تعصب و پرسپولیسی دو آتشه است. یک فوتبالیست تمام عیار که هم در کار دفاعی به تیم کمک می‌کند و هم در حمله. قول میدهم پرسپولیس با وجود رامین رضاییان دیگر به هیچ تیمی‌امان نمیدهد.

چطور؟

تا الان که وحید امیری و ترابی در چپ بودند و چپ پرسپولیس قوی تر از راست بود. حالا با حضور رامین و بازیکن تاجیکستانی که بد هم کار نکرد، قطعاً سمت راست پرسپولیس هم قدرت پیدا می‌کند. کمال هم که راه افتاده و گل می‌زند. فقط بحث کاپیتانی مطرح شده که من ناراحتم.

استقلال مستأجر صدر جدول است؛ صاحبخانه دارد برمی‌گردد/ همه کاره استقلال مربی ایتالیایی است نه فرهاد مجیدی/ ناراحت کاپیتانی پرسپولیسم

ناراحت کاپیتانی پرسپولیس؟

بله شنیدم درباره کاپیتانی بحث‌هایی مطرح شده که مرا نگران کرد. امیدوارم بچه‌های تیم خودشان این موضوع را حل و فصل کنند تا دشمن شاد نشویم. نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم. پرسپولیس تا اینجای فصل با انبوه مشکلات مالی و مدیریتی و کمبود بازیکن توانسته خودش را در بهترین شرایط قرار بدهد و حیف است که به خاطر یک موضوع پیش پا افتاده آرامش درونی تیم را به هم بریزیم. قطعاً بزرگترهای تیم این موضوع را حل و فصل می‌کنند.

یعنی چه کسانی؟

کریم باقری، افشین پیروانی و یحیی نباید اجازه بدهند اتفاقی بیافتد. اینها همه بزرگان فوتبال ایران هستند که همه به آنها احترام می‌گذارند حتی استقلالی‌ها.

گفتید استقلال، فکر می‌کنید پرسپولیس بتواند فاصله سه امتیازی اش با این حریف را جبران کند؟

فاصله ما با استقلال برای این سه امتیاز شده که دو امتیاز ناجوانمردانه از گل گهر کم کردند و به این تیم هدیه دادند. نمی‌دانم این تیم دیگر چه چیزی می‌خواهد. فدراسیون که با آنهاست، داوری که با آنهاست. توپ که به تیر دروازه شان می‌خورد. فرهاد مجیدی هم که اصلا مربیگری بلد نیست می‌آید جواب مهدی تارتار که چند سال از او بزرگتر است را طوری می‌دهد که حرمتش را نگه نمی‌دارد. باور کنید تا همینجا هم که آمده‌، مربی ایتالیایی همه کاره تیم استقلال بوده است. قول میدهم از همین هفته نتایج استقلال تغییر می‌کند و پرسپولیس با قدرت به خانه اش برمی‌گردد. استقلال مستأجر موقتی صدرجدول است وگرنه سند صدر جدول به نام پرسپولیس خورده و به زودی هم به خانه اش برمیگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wovyr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتظار هواداران از خط حمله مرگبار استقلال؛ شکستن دو طلسم 7 ساله و 51 ساله