تاریخ انتشار: 1395/09/28 16:42
احسان پهلوان زننده گل ذوب آهن به پرسپولیس در گفت و گو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 242144

نگذاشتیم پرسپولیس فاصله اش رو بیشتر کند/ آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی است

مهاجم ذوب آهن با گلزنی مقابل پرسپولیس بار دیگر نگاه ها را به خود معطوف کرد.
نگذاشتیم پرسپولیس فاصله اش رو بیشتر کند/ آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی است

 احسان پهلوان با خوشحالی درباره گلزنی و پیروزی ذوب آهن بر پرسپولیس صحبت کرد و در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: گلزنی ام یک اتفاق خوب بود و پیش از بازی به خودم گفتم امیدوارم بتوانم این بازی به تیم و باشگاهم کمک کنم که در یک صحنه فضا باز شد و فرصت خوبی برای شوت زنی من فراهم شد و تصمیم گرفتم شوت بزنم و توپم به زیبایی تبدیل به گل شد.

او در خصوص عملکرد پرسپولیس در مقابل آنها خاطرنشان کرد: پرسپولیس از ابتدای فصل تا به اینجای کار با نتایجی که کسب کرده خودش را نشان داده و آنها با توجه به باختی که مقابل ما داشتند همچنان صدرنشین هستند اما آنها بیشتر در این بازی مستقیم کار کردند و اکثر توپ ها را خط دفاعشان برای فورواردها بلند می کردند و منتظر توپ های سوم بودند یا اینکه سر بزنند تا از سمت دیگر بازیکن دیگرشان از آن توپ استفاده کند.

وی در ادامه افزود: در این بازی اکثرا عملکرد پرسپولیس به نحوی که گفتم بود و اینطور بازی می کردند. اما ما توانستیم با دفاع مستحکمی که داریم حملات سرخپوشان را خنثی کنیم و در ادامه با یک بازی خوب و منطقی پیروز میدان باشیم.

مرتضی تبریزی پیش از گلزنی احسان پهلوان توپی را وارد دروازه سرخپوشان تهرانی کرد که آن گل توسط کمک داور بازی به اشتباه آفساید اعلام شد و هافبک ذوب آهن در توضیح آن گفت: گل مرتضی صحیح بود، نمی دانم چرا کمک داور آن را آفساید اعلام کرد. من به صحنه نزدیک بودم و به هیچ عنوان او در تله آفساید نبود. تبریزی یک گل دیگر هم در دیدار با صنعت به ثمر رسانده بود که آن را هم آفساید اعلام کرده بودند اگرچه گل درست بود. امیدوارم در ادامه رقابت های لیگ دیگر برایمان چنین اتفاقاتی نیفتد.

پهلوان در رابطه با 5 دیدار اخیرشان و نتایجی پیروزی بخشی که در این دیدارها کسب کرده اند گفت: ما اول فصل هم خوب بازی می کردیم و موقعیت های خوبی برای یکدیگر خلق می کردیم اما به درستی از موقعیت هایمان استفاده نمی کردیم و به طور مثال بازی ای که جلو بودیم را متاسفانه در دقایق پایانی به حریف واگذار می کردیم که رفته به رفته شرایطمان بهتر شد. یکی از فاکتورهایی که خیلی به ما کمک کرد تلاش آقا مجتبی است چراکه خیلی برای تیم زحمت می کشند، تمام بازی ها را با دقت تماشا می کنند و آنالیز می کنند، فنی عالی و تمرینات خوب همه این ها در روند تیمی ما تاثیرگذار بود و توانستیم بازی به بازی بهتر شویم و با تمرکز بهتری کار کنیم و بازی ها را یکی پس از دیگر ببریم.

او درباره توقف دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس بالانشینان جدول توسط دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن این طور می گوید: این اتفاق خیلی خوب شد و ما در دیدار رو در رویمان با پرسپولیسی ها توانستیم فاصله 8 امتیازی را با آنها به حداقل برسانیم و در رتبه سوم قرار بگیرم. این بازی یک دیدار 6 امتیازی بود و با برد در این بازی توانستیم هم فاصله مان را کم کنیم و همین که اجازه ندهیم پرسپولیس امتیازات بیشتری را جمع کند و فاصله مان با آنها بیشتر شود. در سوی دیگر باخت تراکتور هم به نحوی به نفع ما شد تا ما بتوانیم به آنها با فاصله امتیازی کمتری نزدیک شویم.

پهلوان در خصوص دیدارهایشان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و گروه سختی که در آن قرار دارند گفت: سال گذشته هم گروهمان خیلی سخت بود. در کل تیم های عربی با خرید بازیکنان خارجی و درجه اروپایی که انجام می دهند قطعا جزو تیم های قدرتمند آسیا هستند ولی ذوب آهن در چند فصلی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته نشان داده تیم قدرتمند وخوبی است و به امید خدا امسال هم به مانند سال گذشته نتیجه بگیریم و در مراحل بالاتر قرار بگیریم. سال گذشته مقابل العین تیمی که به فینال قهرمان آسیا رفت در خانه حریف بازی را تساوی کردیم و در اصفهان اگر بدشانسی نمی آوردیم می توانستیم آنها را شکست دهیم و به فینال برسیم. امیدوارم امسال به آن رتبه ای که سال گذشته از دستش دادیم برسیم.

وی در پایان درباره حضورش در تیم ملی هم گفت: آرزوی هر بازیکنی است و تمام تلاشم را کردم و می کنم تا به امید خدا دوباره به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wp5wx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفکرات برانکو جواب نداد/ ذوب آهن 1 پرسپولیس 0

هشدار به سید جلال حسینی!
غفلت ازتبریزی جبران ناپذیر است