تاریخ انتشار: 1395/10/09 22:33
رفیعی هفته ی آینده پرسپولیسی می شود
کد خبر: 239420

توافق نهایی ستاره لیگ با سرخ های تهران

پرسپولیسی‌ها هنوز اعلام رسمی‌ای درباره وضعیت مذاکرات‌شان با سروش نداشته‌اند، این بازیکن هم سکوت اختیار کرده و تنها نزدیکانش هر از گاهی می‌گویند او دوست دارد به اروپا برود اما الان شرایط انتقال این بازیکن به اروپا زیاد مهیا نیست.

از طرفی گویا رفیعی تصمیم قطعی گرفته که فعلاً در ایران بازی کند اما هنوز کسی از جزئیات این توافق احتمالی با قرمزها خبر ندارد. او ظاهراً قرارداد 1.5 ساله می‌بندد و در صورت داشتن پیشنهاد خوب در پایان فصل از جمع قرمزها جدا می‌شود.

پیشنهاد مالی قرمزها به سروش ظاهراً بسیار وسوسه‌انگیز بوده و باعث شده او تصمیم قطعی برای حضور در این تیم را بگیرد. استقلالی‌ها دیروز با اطمینان از توافق این بازیکن با قرمزها خبر می‌دادند. به هر حال وقتی آنها یک پای مذاکرات هستند، باخبر می‌شوند که پشت پرده چه می‌گذرد و چه اتفاقاتی رخ داده است. آبی‌ها فعلاً به دنبال ایمان مبعلی هستند و می‌خواهند با رد کردن بختیار رحمانی، جا را برای این بازیکن باز کنند.

در این بین تراکتورسازی هم خیلی تلاش کرد تا رفیعی را نگه دارد. قلعه‌نویی در آخرین مصاحبه خود گفت سروش قول داده اگر در ایران بماند تنها برای تراکتورسازی بازی کند ولی ظاهراً رقم پیشنهادی قرمزها به قدری وسوسه‌انگیز بوده که او این قول را فراموش و به شرایط خودش فکر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpj7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توصیه کاپیتان سابق پرسپولیس به سروش