تاریخ انتشار: 1395/12/14 13:39
کد خبر: 225344

شاگرد دوست داشتنی سرمربی پرسپولیس!

حسین فرکی باز هم توانست با سایپا برابر تراکتورسازی امتیاز بگیرد. این بار در تبریز؛ باز هم بدون گل. همان نتیجه‌ای که در بازی دو تیم در تهران هم رقم خورده بود.
 شاگرد دوست داشتنی سرمربی پرسپولیس!

 با تساوی دیروز، تراکتورسازی مدعی، در مجموع 4 امتیاز حساس را برابر سایپای فرکی از دست داده است. این در حالی است که پرسپولیس -رقیب اصلی تراکتور در مسیر قهرمانی- در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه مشابه 1-0 برابر نارنجی‌پوشان به برتری رسیده و برانکو، 6 امتیاز کامل بازی با فرکی را به دست آورده است.

دو مربی‌ای که سال‌ها قبل در تیم ملی همکار بوده‌اند. حالا فرکی روی نیمکت سایپا حضور دارد و اگرچه برابر قرمزهای تهران و استاد سال‌های قبلش نتوانست کاری از پیش ببرد؛ اما در دو بازی رفت و برگشت سرخپوشان تبریزی را به همراه قلعه‌نویی -سرمربی سابق تیم ملی- متوقف کرد تا برای قهرمانی پرسپولیس گام بلندی برداشته باشد.

با توجه به شرایط سخت و پرفشار پرسپولیس در بازی با نفت تهران، بازی با سایپا بهترین فرصت برای تراکتورسازان بود تا شانس خود را برای نزدیک شدن به صدر جدول امتحان کنند؛ اما همکار سابق برانکو در تیم ملی مانع برد آن‌ها، و البته باعث همواری مسیر قهرمانی پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر شد. چه با تساوی دیروز؛ چه با تساوی نیم فصل اول؛ و چه با 6 امتیازی که برابر برانکو واگذار کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wrjlx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حاشیه دیدار پرسپولیس - سایپا / واکنش تند به سایپایی‌های استقلالی!
برانکو، فرکی را به سمت نیمکت پرسپولیس برد